| کد خبر: 214845 |

ارزشمندترین برندهای تایرساز دنیا معرفی شدند

براساس جدیدترین آمار منتشر شده میشلن توانسته است برای سومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین برند تایرساز خود را معرفی کند.

تین نیوز

براساس جدیدترین آمار منتشر شده میشلن توانسته است برای سومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین برند تایرساز خود را معرفی کند.

به گزارش تین نیوز، براساس جدیدترین آمار منتشر شده میشلن با وجود افت 4 درصدی در ارزش برند خود توانسته است برای سومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین برند تایرساز خود را معرفی کند. اما به هر حال فاصله بین جایگاه نخست و دوم که در اختیار بریجستون است، کاهش یافته و این موضوع یعنی مسئولان بزرگترین کارخانه تولید تایر در ژاپن برای کسب جایگاه نخست خیز برداشته اند. کنتیننتال آلمان هم که روند مشابهی را طی چند سال اخیر (از 2017 تا 2020) تجربه کرده است، کماکان در جایگاه سوم قرار دارد. بریجستون با افت 6 درصدی در سال 2016 جایگاه نخست خود را در اختیار میشلن قرار داد.

براساس آمار Brand Finance؛ میشلن کماکان بیشترین امتیاز قوی ترین برند (BSI) را با امتیاز 84 از 100 را در اختیار دارد. این امتیاز با توجه به ارزیابی تجارت، پایداری و ابتکارات فناوری کسب شده است. میشلن با تولید تایرهای پرینت سه بعدی که می تواند با شرایط جاده سازگار شود و نیازی به تعویض ندارد، توانست تاثیر چشمگیری بر این صنعت بگذارد.

الکس هایگ (AlexHaigh)، مدیر برند فایننشال توضیح داد: یک برند قدتمند، چیزی بیش از بازاریابی است. میشلن فروش مستقیم تایر را به مشتری ها خود از طریق خرده فروشی ها و اینترنت آغاز کرده است. حرکتی که به برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان کمک می کند و به این شرکت اجازه میدهد تا اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کند. این شرکت همچنین محصولات زیر برند خود را گسترش داده و به آنها اجازه می دهد لاستیک ها را با قیمت رقابتی و کیفیت مناسب عرضه کند تا سهم بازار بیشتری را در اختیار داشته باشد.

در رده بندی سال 2020 قوی ترین برندهای تایرساز دنیا، پس از میشلن، بریجستون و کنتیننتال جایگاه چهارم تا دهم به ترتیب در اختیار گودیر، دانلوپ، هانکوک، پیرلی، مکسس، یوکوهاما و سومیتومو قرار گرفته است./دنیای خودرو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: دنیای خودرو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.