| کد خبر: 214816 |

احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت

ترفع درباره جزئیات احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت توضیحاتی داد.

تین نیوز

ترفع درباره جزئیات احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، درباره احداث خط بی آر تی در بزرگراه همت گفت: احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت طرح پیشنهادی است و هنوز تاییدیه نهایی اجرای آن اخذ نشده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: بزرگراه شهید همت یکی از معابر پر تردد پایتخت است که به حمل و نقل خودرویی آن توجهی نشده است.

ترفع ادامه داد: طرح پیشنهادی برای احداث بی آر تی حد فاصل سه راه استخر تا میدان صنعت است که باید مطالعات نهایی روی آن انجام شود و اگر بخواهیم با سرعت مطالعات را نهایی کنیم ظرف مدت 45 روز می توان طرح را به سرانجام رساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اجرای طرح خط بی آر تی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود یا خیر گفت: برنامه ای برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نداریم و در فاز اول طرح از منابع شهرداری تهران استفاده می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: برای توسعه حمل و نقل عمومی در مناطقی که مترو و اتوبوس ندارد به ویژه غرب تهران می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید امین حسینی 1 0

    درخواست راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو و خط ویژه در بزرگراه شهید همت

    با سلام؛
    همانطور که مستحضر هستید بزرگراه شهید زین‌الدین، شهید همت و شهید خرازی از شرقی‌ترین محور تهران در جاجرود به آخرین نقطه شهر در غرب تهران وردآورد به طول بیش از ۵۰ کیلومتر طولانی‌ترین بزرگراه ترافیکی شهری کشور بوده که از مناطق ۴، ۳، ۲، ۵ و ۲۲ گذشته و در طول مسیر خود، تمامی شریان‌های شمالی جنوبی تهران را قطع می‌نماید. ترافیک سنگین این مسیر موجب اتلاف انرژی، زمان و وقت زیاد از شهروندان، آلودگی هوا، استهلاک خودروها بوده و جمعی از شهروندان با به راه اندازی یک کارزار خواستار اقدام عاجل شهرداری تهران در راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو (BRT) و ایجاد خط ویژه در این مسیر می باشند.

    لطفا از این کارزار حمایت نمایید
    https://www.karzar.net/46841

  • الهه 0 0

    پس کی؟
    سلام‌‎​‎‎​ و عرض ادب و احترام به مسئولین زحمت‌کش و دلسوز عزیز، از اتوبان همت از سمت غرب به شرق صبح‌ از (6:45تا 9:30) و بعدظهر از (16 تا 20) پیک تررررررافیک شدید موج می‌زند که اگر شما مسئولین دلسوز بتوانید ححمل نقل را در این‌‎‌​‌​ تایم افزایش دهید عالی می شود مثلا اگه امکان گذاشتن (((((((((بی ار تی)))))))))) حداقل در این تایم گذاشته شودکه به حمل نقل این منطقه در این ساعات اضافه کنید از شما به شدددددت سپاسگزار میشوم ((لازم به ذکر است: اتوبوس و تاکسی های موجود کفاف‌‎​‎‏‏ این حجم از جمعیت را در این تایم نمیدهد و حمل نقل به شدت در این پیک زمانی ضعیف و اذیت کننده و پرترافیکاست، آوردن وسیله شخصی ترافیک را بیشتر میکند و نیاوردنش هزینه و نبود ماشین تاکسی رانی و اتوبوس جور دیگر)) 1401/07/26

  • محمد 0 0

    به نظرم بهتره در منطقه 22 مثلا حوالی ایران مال پارکینگ بزرگی طراحی شود تا برخی از ساکنین کرج با پارک خودرو در پارکینگ و استفاده از خط بی آر تی همت به مناطق مرکزی تران وصل شوند