| کد خبر: 214767 |

◄ رونمایی از اتوبوس های برقی درون شهری برای روزهای کرونایی

Arrival معتقد است که یک اتوبوس باهوش تر و تمیز تر برای حمل و نقل عمومی در آینده فراهم خواهد کرد.

تین نیوز

پیش از این، اتوبوس برقی توانسته بود نقش قهرمانی را داشته که می توانست به عنوان یک الگوی پایدار جهت حمل‌ونقل عمومی توده‌های پر جمعیت شهر بدون تولید و انتشار گازهای گلخانه ای، در نظر گرفته شود. سپس، با حضور ویروس کرونا در سال 2020، استارتاپ مستقر در لندن که به تازگی وارد مرحله اولیه اکوسیستم حمل و نقل خود شده است، از این بیماری به عنوان فرصتی جهت معرفی مدل انعطاف پذیرتر اتوبوس های برقی، با امکان رعایت فاصله های اجتماعی، استفاده کرده و دوباره قهرمان روز می شود.

به گزارش تین نیوز و به نقل ازنیواَتلس،  Arrival در گذشته بخاطر ون های برقی خود به بهترین وجه شناخته شده است، اما آنچه اکنون در حال ایجاد آن است، یک اکوسیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی است که شامل،: وانت، تاکسی، خودروهای اجاره ای، اتوبوس، شارژ زیرساخت ها و موارد دیگر است.

اتوبوس با عدم انتشار انتشار گازهای کربنی به عنوان کلید اصلی در اکوسیستم حرکت خواهد کرد و روشی مدرن و جذاب برای پیمایش در شهرها را فراهم می کند.

این شرکت با تمرکز بر راه حلی جهت عادی شدن با شرایط جدید در حمل و نقل عمومی، از ایده اتوبوس جدید خود رونمایی کرد.

این درحالی است که سرانجام همه ما باید به کار و زندگی روزمره برگردیم و این به معنای تعیین ایمن ترین و عملی ترین راه است. در حال حاضر، ایده اتوبوس دارای فضای مناسب، پاکیزگی و رفاه با آگاهی از بهداشت و فضای شخصی، بسیار جذاب است.

نمایش نمای داخلی مدولار نشان می دهند که می تواند به روش های مختلف پیکربندی شود ، از ردیف های حداکثر مسافر صندلی گرفته تا گزینه های بیشتر با فاصله با موانع فیزیکی و یک صندلی در هر ردیف یا منطقه. احتمالاً تغییر در تنظیمات در واکنش به تغییر شرایط بهداشت عمومی بسیار ساده است.

فراتر از ایده کاهش میزان "عمومی‌بودن" در حمل و نقل عمومی ، Arrival همچنین ظاهری براق و دیجیتالی تر برای اتوبوس خود نشان می دهد ، با نمایشگرهای داخلی و بیرونی روشن و آسان که مسافران را از مسیر و توقف‌های آتی مسیر آگاه می کند.

قرار است اتوبوس ها مانند سایر وسایل نقلیه در خانواده Arrival، در کارخانه های میکرو در محلی که در آن مستقر خواهند شد ساخته شوند.

این شرکت قصد دارد تا سال 2026 از این کارخانه های میکرو 1000 کارخانه در سراسر جهان بسازد و می گوید که یک فناوری تولید منحصر به فرد برای پشتیبانی از آنها ساخته است. این کارخانه ها به جای اینکه فقط وسایل نقلیه ساخته شده در جای دیگر را وارد کنند ، مشاغل ، زنجیره های عرضه و درآمد مالیاتی را به اقتصادهای محلی تزریق می کنند.

Arrival می گوید اتوبوس به عنوان معادل سوخت فسیلی برای مشتری همان هزینه خواهد داشت و در طولانی مدت صرفه جویی در هزینه بر اساس هزینه های عملیاتی کاهش یافته است.

Arrival  در این پروژه با برخی از شرکت های قابل توجه همکاری کرده است. در ماه ژانویه ، یک میلیون و 100 میلیون یورو سرمایه گذاری از هیوندای و کیا دریافت کرد و در ضمن امضای توافق نامه ای برای تحویل ده هزار ون برقی به UPS را انجام داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.