| کد خبر: 214695 |

روزانه بیش از یک میلیون سفر با مترو انجام می شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گشایش‌های بی محابا و همچنین رعایت نکردن الزامات بهداشتی باعث گسترش کرونا در تهران شده‌ است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گشایش‌های بی محابا و همچنین رعایت نکردن الزامات بهداشتی باعث گسترش کرونا در تهران شده‌ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  فارس، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در خاتمه جلسه شورای اسلامی شهر گفت: صبح امروز شهردار تهران تماس‌هایی برای کسب موافقت اعضای شورا برای معامله با شرکت های خودرو ساز داشته است.

وی افزود: قیمت ها افزایش یافته و عدد قرارداد بالاست و از من خواسته‌اند تا در قالب یک لایحه دو فوریتی به صحن شورا بیاید تا شاهد اضافه شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل باشیم.

هاشمی گفت: قرار بود زالی برای بررسی حادثه سینا اطهر به شورای شهر بیاید که نیامد و نماینده وی آمد و توضیحاتی داد که مورد پسند اعضاء شورا نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروز پرونده هشت باغ در بخش‌های مختلف شهر تهران بررسی شد و اعضا در خصوص باغ بودن و نبودن آن‌ها نظر دادند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آمارهایی که دیروز گرفتم حکایت از آن دارد که ۷۰ نفر از ۱۶۰ نفر فوت شده کرونایی در کل کشور در تهران بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: مردم رعایت‌های لازم را نمی‌کنند و بازگشایی‌های بی‌محابا باعث شده است که همه گیری بیماری افزایش یافته و این باعث مشکلاتی در اینده می شود.

هاشمی در پایان گفت: امروز باید بگوییم که استفاده از مترو از یک میلیون سفر در روز بیشتر شده است و این یعنی گسترش بیماری کرونا.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.