| کد خبر: 214540 |

100 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل در حال ساخت است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اهمیت راه‌های روستایی گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان هم‌اکنون در حال ساخت است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اهمیت راه های روستایی گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان هم اکنون در حال ساخت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کلیم الله وثوقی روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل افزود: در قالب طرح ابرار هم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی،شن ریزی و آسفالت خواهد شد که از این میزان ۵۰ کیلومتر در مرحله آسفالت و مناقصه می باشد.

وی از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه های استان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: امسال یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از جاده های استان خط کشی خواهد شد.

او  به جابجایی ۸۳۷ هزارتن بار و کالا در استان اشاره کرد و  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی نیز به شرکت های حمل و نقل ابلاغ شده است.

وی وضعیت حمل و نقل کالا در استان اردبیل را کاملا عادی و روان ذکر کرد و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در این زمینه فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین از صادرات ۵۱ هزار و ۵۶۰ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار در فصل بهار خبر داد.

وی همچنین اضافه کرد: امسال راهداران در قالب گشت های راهداری و با همکاری شایسته دستگاه قضایی ۱۶۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز را شناسایی،توقف و قلع و قمع کرده اند.

آیت الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در این دیدار گفت: حفاظت از حریم راه ها و حل مشکلات رانندگان باید در اولویت برنامه های راهداری قرارگیرد و راهداران پرتلاش استان باید با همه توان از راه و حریم آن بعنوان سرمایه بسیار ارزشمند ملی صیانت و حراست کنند.

وی بهبود وضعیت راه های روستایی استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با این اقدام امیدواریم شاهد توسعه و آبادانی راه های روستایی و اصلی باشیم.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش های نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سرمای سخت زمستان و گرمای سوزان تابستان همه مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل را به انجام خدمت بی منت و با روحیه انقلابی به مردم شریف توصیه کرد.

آیت الله عاملی گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که مدال افتخار آن با کسب رضایت مندی مردم و تلاش انقلابی محقق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.