| کد خبر: 214529 |

سامانه «تهران من» دچار اختلال و پاسخگویی تلفنها ضعیف شد

همزمان با شروع مهلت یک هفته ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه «تهران من» دچار اختلال شده و امکان برقرای تماس با ۶ خط تلفن آن هم به سختی انجام می گیرد.

تین نیوز

همزمان با شروع مهلت یک هفته ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه «تهران من» دچار اختلال شده و امکان برقرای تماس با ۶ خط تلفن آن هم به سختی انجام می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای در مورد طرح ترافیک خبرنگاران اعلام کرد: نمایش وضعیت «در حال بررسی» در روبروی اسم خبرنگاران محترم به معنی نقص مدرک یا مدارک است، لذا مقتضی است از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لغایت پایان روز ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ به حساب کاربری در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنید. اما همزمان با شروع مهلت یک هفته‌ای ویرایش مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سامانه تهران من دچار اختلال شد.

بنابر این اطلاعیه خبرنگاران باید با مراجعه به سایت تهران من و بررسی وضعیت مدارک خود، در صورت مشاهده پیام «درحال بررسی» برای برطرف کردن ایرادات موجود از طریق چند شماره تلفن اقدام می‌کردند در حالی که نه تنها سامانه تهران من در نخستین روز از آغاز این مهلت ۷ روزه دچار اختلال شده که ۶ خط تلفن اعلامی هم به درستی جوابگوی تماس‌ها نبودند.

با تلاش‌های فراوان یکی از خبرنگاران مهر توانست با یکی از خطوط تماس برقرار کند و اپراتور این خط در پاسخ به سوال وی درباره نقص مدارک اذعان داشت که سایت تهران من با اختلال مواجه شده است و برای حل نقص مدرک باید زمان دیگری اقدام کند.

برای حل این موضوع ساده‌ترین راه این بود که معاونت حمل و نقل همانند بسیاری از سامانه‌های برخط ارائه خدمات غیرحضوری، در بخشی دلایل نقص مدرک را توضیح می‌داد تا نیاز به مراجعه چندباره به سامانه و یا توضیحات اپراتور تلفنی نباشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.