| کد خبر: 214438 |

لغو سفر قطار گردشگری به همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از لغو سفر قطار گردشگری که قرار بود پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به همدان وارد شود، خبر داد.

تین نیوز

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از لغو سفر قطار گردشگری که قرار بود پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به همدان وارد شود، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی خاکسار در تشریح این خبر اعلام کرد: عصر چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ به اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اطلاع دادند اختلافی درباره نوع قطار پیش آمده است و قطار گردشگری اجازه حرکت ندارد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این تور گردشگری شده بود، توضیح داد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان هیچ برنامه‌ای برای این تور نداشت و یک آژانس گردشگری غیربومی برگزارکننده آن بود.

خاکسار با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های این تور گردشگری توسط آژانس مذکور انجام شده بود، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان از این برنامه حمایت کرد تا از ظرفیت قطار استفاده شود.

وی درباره برگزاری ‌تور در روزهای آینده مطرح کرد:  اجرایی شدن این برنامه در روزهای آینده به شرایط کرونا در استان همدان بستگی دارد و اگر برگزاری تورهای گردشکری ممنوع شود ما نیز تابع آن هستیم.

خاکسار با تأکید بر اینکه فعالیت‌های گردشگری تابع مصوبات ستاد کشوری و استانی کروناویروس است، گفت: این ستاد هر تصمیمی بگیرد گردشگری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و ما نیز به آن عمل می‌کنیم اما اگر ممنوعیتی نباشد قطار گردشگری هفته‌های آینده به همدان می‌آید.

به گزارش ایسنا، قرار بود نخستین قطار گردشگری همدان با نصف ظرفیت پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به همدان سفر کند و پس از بازدید از غارعلیصدر، شهر جهانی لالجین و ‌برخی از جاذبه‌های گردشگری شهر همدان، بدون اقامت شبانه به تهران برگردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    جالبه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خودش خبر حرکت قطار را اطلاع رسانی میکنه و بعد از چند روز باز هم خودش خبر کنسل شدن را اطلاع میده. اما راه آهن همدان هیچ خبری از این قطار نداره.
    سوال: آیا این قطار اصلا در برنامه بوده یا فقط در ذهن آقایان قرار بوده به همدان بیاید.