| کد خبر: 214431 |

افزایش حجم صادرات کالا از بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش حجم صادرات کالا از این بندر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۵ هزار و ۷۹۵ تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

تین نیوز

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش حجم صادرات کالا از این بندر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۵ هزار و ۷۹۵ تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نورالله اسعدی اظهار کرد: با توجه به افزایش کم‌سابقه حجم صادرات کالا در بندر خرمشهر، سه پست اسکله واقع در تاسیسات دریایی بندر خرمشهر به اسکله‌های بیست‌گانه برای تخلیه و بارگیری کالا و تسهیل در روند صادرات افزوده شده است.

وی افزود: با انجام این کار در حال حاضر در تاسیسات دریایی خرمشهر مجموعا حـدود ۶۰۰ متـر اســکله سـنگین و ۴۰۰ متــر اسـکله سبک وجود دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۵ هزار و ۷۹۵ تن کالا از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

اسعدی گفت: تمام امکانات، زیرساخت‌ها و تاسیسات در بندر خرمشهر برای انجام همه عملیات‌های بندری فراهم شده است و با توجه به اقدامات انجام‌شده، در روزهای آینده نیز شاهد افزایش فعالیت‌های این بندر در زمینه صادرات کالاها خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۹۱۸ تن عملیات بارگیری کانتینری و یخچالی در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.