| کد خبر: 214417 |

برگزاری تورهای آشناسازی همزیستی گردشگری با کرونا

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری تورهای آشناسازی در دوران همزیستی گردشگری با کرونا خبر داد.

تین نیوز

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری تورهای آشناسازی در دوران همزیستی گردشگری با کرونا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد قاسمی درباره برگزاری تورهای آشناسازی گامی در دوران همزیستی گردشگری با کرونا اظهارداشت: در راستای اجرای صحبت های وزیر میراث فرهنگی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر، معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا» را در نظر گرفت.

وی افزود: بر همین اساس وزارت میراث فرهنگی تور آشنا‌سازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تور‌گرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیرگذار و گروه‌های مرجع کشور جهت معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگر  استان‌ها را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داد.

به گفته مدیرکل بازاریابی هم اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در دست برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان داده‌اند.

قاسمی بیان داشت:با در دست اقدام قرار گرفتن برگزاری تورهای آشناسازی داخلی برای استان‌های کشور، ضمن تلاش برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا، ظرفیت‌های گردشگری هر استان به منظور مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.