| کد خبر: 214349 |

احداث مسیر برای اتصال خیابان استاد معین به سی‌متری جی

سرگرد زینی وند مقدم از احداث مسیری ۸۰۰ متری برای اتصال خیابان استاد معین به سی‌متری جی خبر داد.

تین نیوز

سرگرد زینی وند مقدم از احداث مسیری ۸۰۰ متری برای اتصال خیابان استاد معین به سی‌متری جی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اتصال خیابان استاد معین به خیابان سی متری جی، مسیری ۸۰۰ متری از حد فاصل خیابان شهید نوری نیارکی تا سی متری جی با عبور از اراضی پادگان جی در حال احداث است .

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۹۴ درصد پیشرفت داشته و قرار است در روز عید غدیر به بهره بردای برسد، تا موجب کاهش زمان و طول سفر در این محدوده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    احداث این مسیر اتفاق خوبیه اما تغییر بزرگی در جریان ترافیک منطقه ایجاد نمی کنه چرا که خودروها بعد وارد شدن به خیابان سی متری جی دوباره مجبورند به سمت شمال گردش کنند خب اینکار را در حال حاضر یادگار امام هم می کند باتوجه به اینکه بزرگراه سعیدی از میدان آزادی تا 45 متری زرند ظرفیت نامتناسبی با حجم خودروهای عبوری دارد اگر قرار است اتفاقی در این منطقه بیافتد ادامه همین طرح با یک تونل 500 متری باید به بزرگراه سعیدی جنوب متصل شود و از دل همین تونل دسترسی هایی به خیابان های مهم منطقه مثل قزوین و شمشیری دهد و بعدها باید فکری بحال تقاطع های استادمعین با هاشمی ، دامپزشکی و ... کرد تا خیابان استاد معین به کمک بزرگراه سعیدی بره و بتونه ترافیک سنگین این مناطق پرجمعیت را تا حد مناسبی برطرف کنه باذکر این نکته که کلا معابر و کوچه های این منطقه بسیار کم عرض و نامتناسب ساخته شده که شاید 30 سال پیش برای عبور خودروها مناسب می بوده . خیابان استاد معین و ادامه شمالی آن بلوار اکبری این ظرفیت را دارد که بشکل زیرگذر و تونلی و بدون چراغ به بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، خیابان گلاب و حتی تا خیابان ستارخان و جلال آل احمد هم امتداد پیدا کنه شکل گیری این مسیر 7 کیلومتری بدون چراغ راهنما و توقف می تونه یک تحول بزرگ در غرب و جنوب غرب تهران ایجاد کنه .