| کد خبر: 214303 |

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور در گزارشی از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی، از تردد روان در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور در گزارشی از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی، از تردد روان در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز، براساس گزارش روز پنجشنبه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور و براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‎ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۶۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۹ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۶ اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.  

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

همچنین محورهای شمشک – دیزین و اولنگ – شاهرود از جمله محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۱ تیرماه تا شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹                                                                                

۱.موتورسیکلت‌:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۱ تیر ماه) تا ساعت ۶ روز شنبه (۱۴ تیر ماه ) از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه (۱۳ تیر ماه) از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه (۱۳ تیر ماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه (۱۳ تیر ماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه ( ۱۳ تیر ماه) از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

*تبصره : اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی) :

۳.۱- محور کندوان: 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است . 

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (۱۱ تیر ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ (۱۲ و ۱۳ تیر ماه) از محور هراز ممنوع است.           

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.