| کد خبر: 214273 |

جزئیات تحقیقات پلیس درباره حادثه کلینیک سینا

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر را تشریح کرد.

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار هداوند اظهار کرد: در پی وقوع حادثه بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شده و به دنبال آن با توجه به شدت حادثه عوامل پلیس راهور و نیز عوامل تیم تشخیص هویت آگاهی نیز در محل مستقر شدند و اقدامات خود را در هماهنگی با مقام قضایی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در رابطه با این حادثه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از چند یگان در پلیس پایتخت رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه از ساعاتی پس از وقوع حادثه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هداوند در مورد اینکه گفته می شود افرادی در این خصوص دستگیر شده‌اند گفت: در این مرحله از تحقیقات بحث بازداشت یا دستگیری مطرح نیست بلکه ماموران در حال تحقیق و پیگیری موضوع هستند. در همین زمینه نیز مدیر، مدیر داخلی، مسئول بخش تصویربرداری و متصدی بخش سانترال درمانگاه به عنوان افراد مطلع به پلیس آمده و تحقیق از آنها در حال انجام است. پس از تکمیل تحقیقات، نتایج به مقام قضایی داده شده و در صورت نیاز با تشخیص مقام قضایی دستور بازداشت صادر خواهد شد اما در حال حاضر موضوعی به نام بازداشت مطرح نیست.

جانشین رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا ممکن است تعداد نفرات مورد تحقیق افزایش یابد، اظهار کرد: این امکان وجود دارد و با دستور قضایی ممکن است از نفرات دیگری هم تحقیقات انجام شود.

سردار هداوند درباره اینکه آیا در این پرونده فردی متواری یا تحت تعقیب قرار دارد گفت: هیچ فردی تا کنون در جریان رسیدگی به این پرونده متواری نشده و تحقیقات به شکل عادی و البته با فوریت در حال انجام است.

وی درباره وضعیت فعلی محل حادثه نیز گفت: دیشب پس از اتمام کار آواربرداری و عملیات جستجو و نجات اجساد که شامل 18 فوتی در محل و یک نفر در بیمارستان بود وارد کاور شده و به پزشکی قانونی منتقل شدند.

هداوند ادامه داد: پس از آن هم با دستور قضایی محل قرنطینه شده و اجازه ورود و خروج افراد غیر و فاقد مجوز پلیس و مقام قضایی به داخل آن داده نمی شود تا تحقیقات تکمیل شود. کارشناسان آتش نشانی نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند. همچنین در خیابان محل قرار گرفتن این کلینیک نیز محدودیت مقطعی ترافیک اعمال شده است.

وی درباره اینکه آیا ردی از اقدامات امنیتی یا خرابکارانه در این حادثه دیده می شود گفت: تا به این لحظه هیچ موضوع امنیتی در این پرونده دیده نمی شود و نتایج گزارش ها حاکی از آن است که اتصال برق سبب وقوع این حادثه شده است اما تحقیقات تکمیلی برای رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چندین تیم تخصصی در پلیس رسیدگی به این پرونده را به جدیت در دستور کار دارند گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اخبار مربوط به حادثه را از منابع رسمی، مرتبط و معتبر پیگیری کنند و به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.