| کد خبر: 214145 |

۶۰ درصد فوتی‌های رانندگی غرب تهران در ۹۹ نقطه اتفاق می‌افتد

رییس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: ۹۹ نقطه حادثه‌خیز در معابر شهری غرب پایتخت شناسایی شده که بیش از ۶۰ درصد فوتی‌ها و ۷۰ درصد مصدومیت‌های ناشی از سوانح رانندگی در این نقاط اتفاق می‌افتد.

تین نیوز

رییس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: ۹۹ نقطه حادثه‌خیز در معابر شهری غرب پایتخت شناسایی شده که بیش از ۶۰ درصد فوتی‌ها و ۷۰ درصد مصدومیت‌های ناشی از سوانح رانندگی در این نقاط اتفاق می‌افتد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ حامد محمودی افزود: بیشترین مشکل نقاط حادثه‌خیز شامل تاریکی، کمبود روشنایی در برخی محورها و نبود پل‌های هوایی و زیرگذر است.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات و جراحت‌ها در سوانح درون‌شهری استان تهران مربوط به راکبان موتورسوار و عابران پیاده است، تصریح کرد: با الزام راکبان موتورسوار به استفاده از کلاه ایمنی می‌توان میزان تلفات و شدت جراحت‌ها را به حداقل رساند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولویت شهرداری‌‎ها باید رفع نقاط حادثه‌خیز باشد اما تاکنون اقدام موثری برای رفع این نقاط از سوی متولیان امر صورت نگرفته است.

محمودی اظهار داشت: برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان جلسه راهبری با حضور «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران تشکیل و مسئولیت سازمان‌های مختلف مشخص شد تا با همکاری پلیس راهور اقدامات موثر و کیفی در راستای کاهش سوانح انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ترافیک و سوانح رانندگی در غرب استان تهران اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: توان مالی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در برخی از شهرهای غرب استان وجود ندارند و این اعتبارات باید از سوی سازمان‌های متولی تامین شود.

به گزارش ایرنا شهرهای اسلامشهر و شهریار طی سال گذشته دارای بیشترین سوانح رانندگی بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.