| کد خبر: 214095 |

مشاور قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن

◄ تکمیل پروژه الموت قزوین-تنکابن در گرو5 هزار میلیارد تومان اعتبار

قزوین|مشاور قطعه یک پروژه قزوین- الموت- تنکابن گفت :تکمیل پروژه قزوین، الموت به تنکابن پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تین نیوز

قزوین- مشاور قطعه یک پروژه قزوین- الموت- تنکابن گفت :تکمیل پروژه قزوین، الموت به تنکابن پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز -وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به قزوین با حضور در کارگاه قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

سهیل رضایی مشاور قطعه یک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: رانشی بودن بخشی از قسمت‌های مسیر حدفاصل کیلومتر ۳۳ تا ۴۵ و تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات و کمبود اعتبار در قطعه‌های چهار و پنج موجب بروز مشکلاتی در اجرای پروژه شده است.

وی افزود: قطعه شش نیز در حال طراحی است این پروژه در سال ۸۵ ملی شد و در ردیف مصوبات رهبری قرار گرفت که اول قرار بود به عنوان راه دسترسی تا کیلومتر ۶۲ احداث شود.

رضایی بیان کرد: پس از قرار گرفتن در پروژه‌های ملی در سال ۸۸ از محل فروش سهام ۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و طرح مورد بازنگری قرار گرفت.

مشاور قطعه یک پروژه قزوین، الموت، تنکابن تصریح کرد: قرار شد پروژه در سطح بزرگ‌تری انجام شود و تا کیلومتر ۷۲ برای دسترسی به منطقه الموت اجرایی شود.

وی بیان کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر از منطقه حفاظت شده محلی عبور می‌کند که برای پیشگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست منطقه چند تونل و دو پل ۱۸۰ و ۲۰۰ متری در مسیر احداث شود.

رضایی با بیان اینکه ساخت پل‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، افزود: برای تکمیل این پروژه سه هزار و ۲۰۰ تا پنج هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.