| کد خبر: 214035 |

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان

◄ بازدید از دفتر مطبوعاتی و دیدار با جمعی از اهالی رسانه استان گلستان

گرگان| رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان با حضور در دفتر مرکزی نغمه استرآباد و سرپرستی تعدادی روزنامه های سراسری در گلستان با جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

گرگان| رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان با حضور در دفتر مرکزی نغمه استرآباد و سرپرستی تعدادی روزنامه های سراسری در گلستان با جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز-مهندس مرتضوی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش و کوشش اهالی رسانه در راستای کمک به توسعه مدیریت شهری اظهار کرد : در جامعه امروز سطح توقع و انتظار از حوزه رسانه وخبر بسیار بالا رفته‌است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت جایگاه رسانه بسیار بالاست گفت: همان‌ گونه که انعکاس اخبار درست موجب راهگشایی میشودعکس آن هم ممکن است اتفاق بیفتد و انعکاس اخبار غیر صحیح و غیر مستند ممکن است حواشی را بدنبال داشته باشد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان با اشاره به حساسیت کار حرفه ای در این حوزه خاطرنشان کرد : شرایط کار فرهنگی و رسانه در کشور و مشکلات این کار باعث شده تا با فعالیت در این زمینه بخصوص مطبوعات ‌نتوان انتظار عواید اقتصادی داشت و از نگاه منفعت طلبی و سود نمی‌توان در این حوزه کاری دنبال کرد.

مرتضوی تاکید کرد : حضور روزنامه نگاران با انگیزه و دلسوز در حوزه مدیریت شهری نشان می دهد که در این کار باید عشق داشت و بی تعارف از این بابت باید شما را تحسین کرد.

وی افزود:با اذعان به این که مردم در شرایط کنونی کشور با وضعیت بسیار سختی مواجه هستند.

بعنوان کسانی که مردم به ما اعتماد کرده و انتظار دارند اگر قرار باشد کاری برای مردم بکنیم باید از هر فرصتی برای کمک به تامین منافع شهروندان استفاده کنیم.

مهندس مرتضوی از مدیران موفق بخش خصوصی که تجارب بسیاری در حوزه انبوه سازان و پروژه‌های مسکونی مهم دارد خاطرنشان کرد : برای رفع مشکل مسکن باید به اندازه‌ای کافی مسکن تولید شود و بخش خصوصی و سرمایه گذاران باید ورود کنند چون دولت به تنهایی کاری نمی‌تواند انجام دهد.

این عضو شورای شهر گرگان با اشاره به پروژه بزرگ شهر بازی در حال احداث گفت :شهربازی بزرگ و مدرن شهر گرگان در شرایط فعلی با 600 میلیارد تومان اعتبار، پروژه بسیار بزرگی است و با حضور قرار گاه بزرگ خاتم الانبیاء با تکمیل بموقع کاری ماندگار در شهر گرگان خواهد شد.

وی همچنین از اقدامات شهرداری در راستای احیای بافت تاریخی شهر گرگان یاد کرد و گفت :اگر چه در سالهای اخیر گردشگری ما مغفول مانده است اما با توجه شورا و شهرداری به بازآفرینی بافت تاریخی و تغییرات و تحولات دراین حوزه این بخش یکی از ظرفیت‌های خوب و جاذبه‌های گردشگری در جذب توریست و گردشگر خواهد شد.

مهندس مرتضوی از پروژه هفت شهر در الغدیر یکی دیگر از کارهای خوب و بزرگ در توسعه شهری یاد کرد و گفت :برای شهربازی و توسعه آن باید سرمایه‌گذاران و مردم مشارکت کنند.

مرتضوی با قدردانی از همت مدیران دلسوز در کمک به رونق اقتصادی استان تاکید کرد :تلاش دستگاه قضایی و دادستان محترم در حمایت از سرمایه‌گذاری بسیار قابل توجه بوده است. این عضو شورای شهر اذعان کرد :به حفظ محیط زیست و جنگل‌ها اعتقاد دارم وی همچنین از تسریع در احداث و تکمیل 30 متری آپادانا بعنوان مطالبه مردمی یاد کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.