| کد خبر: 214034 |

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان

◄ حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان در مجتمع رسانه ای نغمه استرآباد

گرگان| سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باتفاق سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور گلستان و جمعی همکاران با حضور در مجتمع رسانه ای نغمه استرآباد از نزدیک با دست اندرکاران و خبرنگاران تین نیوز دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

گرگان| سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باتفاق سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور گلستان و جمعی همکاران با حضور در مجتمع رسانه ای نغمه استرآباد از نزدیک با دست اندرکاران و خبرنگاران تین نیوز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در این دیدار مدیر مسئول نشریه نغمه استرآباد و سرپرستی تین نیوز،روزنامه های جام جم و سایه در استان ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرهنگ بسطامی و همراهان به بیان خلاصه ای از وضعیت فعالیت رسانه ای پرداخته و افزود :رسانه‌های استان در انجام وظایف اجتماعی و رسالت حرفه ای خود از همه ظرفیت و امکانات موجود در حد در راستای انعکاس استعداد و پتانسیل های استان بمنظور تلاش در جهت توسعه بهره گرفته و در جریان بحران کرونا نیز سهم بسزایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه بر عهده داشته است.

خانم اعظم دستجردی در ادامه ضمن قدردانی از روحیه رسانه ای مجموعه راهور استان با استقبال از ایجاد ارتباط و تعامل با مدیران و مسئولان استانی بر آمادگی خود در راستای تقویت ارتباطات متقابل تاکید کرد.

سرهنگ بسطامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان نیز با قدردانی از تلاش رسانه های گروهی استان بخصوص این مجموعه در جهت انعکاس اخبار فعالیت این حوزه، ترویج و بهبود فرهنگ ترافیک، از  رسانه و فعالان این عرصه بعنوان یک عنصر مهم و تاثیرگذار در جهت تحقق اهداف و وظایف پلیس یاد کرد.

رئیس پلیس راهور گلستان در ادامه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فعالان رسانه اظهار کرد : بنظر میرسد اگر دولتمردان متناسب با نقش و جایگاه هر حوزه در راستای توجه و حمایت های لازم به وظایف خود عمل کنند جامعه رسانه فعال، پویا و منسجم تری خواهیم داشت.

سرهنگ بسطامی همچنین به نقش موثر رسانه در ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ صحیح ترافیکی جامعه افزود :مردم نیز باید آموخته های خود را رعایت کنندکاهش چشمگیر تصادفات رانندگی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد :متاسفانه برخی اوقات معدود والدینی ناخواسته با در اختیار گذاشتن خودرو قصد دارند فرزندان خود را تشویق کنند که شاهد هستیم جای پیست با خیابان عوض شده و ممکن است هم خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهند که بهتر است والدین عزیز به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور گلستان در بخش دیگری از سخنانش به هم استانی ها توصیه کرد تا با بروزرسانی اطلاعات مالکیت اتومبیل خود در سامانه بخصوص اعلام شماره تلفن همراه فعال از هرگونه ابلاغ و اعمال جرایم با دریافت پیامک مطلع شوند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر رتبه دوم گلستان پس از گیلان در تصادفات رانندگی موتور سیکلت از شهروندان استان و راکبان این وسیله نقلیه خواست با استفاده از کلاه ایمنی خود و سرنشین را از صدمات در حوادث احتمالی مصون نگه دارند.

سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور گلستان نیز در این نشست با تاکید بر نقش رسانه در کمک به پلیس در انجام وظایف و خدمت رسانی بهتر از همکاری خبرنگاران این مجموعه در توجه به ارتقاء فرهنگ ترافیکی تقدیر و خواستار استمرار این ارتباط دوسویه شد.

وی با اشاره به اینکه گلستان رتبه دوم کشور در فوتی تصادفات موتورسیکلت را دارا می باشد اظهار امیدواری کرد با کمک اهالی رسانه و تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بخصوص استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و سرنشین موتور سیکلت شاهد کاهش آمار فوتی و ارتقاء رتبه گلستان در بهبود وضعیت باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.