| کد خبر: 214021 |

بررسی متروی پیشوا/ اجرای ناقص و کند مصوبات شورا توسط شهرداری

رئیس شورای شهر تهران از اجرای ناقص و کند مصوبات شورا در شهرداری گلایه کرد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران از اجرای ناقص و کند مصوبات شورا در شهرداری گلایه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در میان جلسه با سپردن ریاست صحن به ابراهیم امینی ، جلسه را ترک کرد و با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل ترک جلسه گفت: نماینده و اعضای شورای شهر پیشوا به شورای شهر تهران آمدند تا در مورد توسعه مترو به شهر پیشوا رایزنی کنیم.

وی با بیان این که من تجربیات زیادی در خصوص مترو دارم و آمده اند که از نظر مشورتی ما استفاده کنند گفت: البته یک سر متروهای اقماری به تهران می رسد و آنها می خواهند در مورد نقطه شروع و اتصال صحبت کنند.

وی با بیان این که ما مصوبه ای در مورد متروهای اقماری نداریم گفت: تکلیف ورامین مشخص شده است و آنها می بایست از ریل موجود تهران – خراسان استفاده کنند و این دو ریل به 4 خط افزایش یابد تا متروی تهران ورامین نیز پوشش داده شوداما در مورد متروی پیشوا آمده اند که مذاکره کنیم.

وی در مورد خروج زودهنگام حناچی از صحن شورا بدون بررسی لایحه‌ای گفت: روز گذشته به اشتباه یک لایحه‌ای با امضای شهردار به شورا آمد و گویا حواسشان نبوده و شهردار این لایحه را با قید دو فوریت امضاء کرده است در حالی که نیازی به دو فوریت نبود.

وی با بیان این که این لایحه در مورد برگزاری مجمع اتوبوسرانی برای افزایش حدنصاب معاملات که جزء اختیارات مجمع است ، بود ادامه داد: از آنجایی که قیمتها افزایش پیدا کرده اتوبوسرانی خواستار افزایش حد نصاب معاملات خود است که این موضوع باید در مجمع اتوبوسرانی که شورای شهر است بررسی شود. اما چون لازم نبود که این لایحه با قید دو فوریت بیاید با شهردار مشورت کردیم و شهردار از آنجایی که جلسه هم داشت رفت تا به کارش برسد و فکر نکنید که به خانه اش رفته بلکه جلسه داشته است.

وی در مورد گلایه برخی از اعضای شورا از جمله آروین در مورد بی توجهی شهرداری به مصوبات شورا گفت: یکی از مسائلی که ما با شهرداری داریم این است که شهرداری در اجرای مصوبات ناقص و کند عمل می کند هر چند که ما در شورا پایش مصوبات داریم اما کلا شهرداری در اجرای برخی مصوبات کند است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.