| کد خبر: 214014 |

شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند تامین وسایل حمل و نقل عمومی است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند تامین وسایل حمل و نقل عمومی است.

تین نیوز

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهرک پیامبر اعظم(ص) نیازمند تامین وسایل حمل و نقل عمومی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرزانه آرامش ظهر یکشنبه در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر که با موضوع نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: شهر بندرعباس یک شهر گردشگری است و مردم آن شایستگی از بهترین خدمات رفاهی را دارند و تقاضا داریم تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های مناسبی برای توسعه زیرساختی استان هرمزگان و به طبع آن شهر بندرعباس داشته باشند.

وی عنوان کرد: راه اندازی تاکسی وی آی پی گردشگری، زیبا سازی و مناسب سازی ورودی‌های شهر می‌تواند تأثیرگذاری زیادی در جذب گردشگر و فراهم کردن خدمات داشته باشد.

آرامش خواستار حمایت از آژانس و تاکسی سرویس‌های بی سیم برای حمل و نقل عمومی در سطح شهر بندرعباس شد و افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس در شورای اسلامی نسبت به جذب و اختصاص اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به شهر بندرعباس از طریق وزارت کشور پیگیری کنند. زیرا ساکنان پیامبر اعظم (ص) از مشکل حمل و نقل عمومی در رنج هستند و نیازمند راه اندازی خطوط اتوبوس برای این منطقه هستیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: هم اکنون اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی که به شهرک پیامبر اعظم (ص) اختصاص یافته از محل سهمیه شهر بندرعباس است و حمل و نقل عمومی در شهر هم با مشکل کمبود وسایل نقلیه عمومی روبرو است.

به گفته آرامش، اسکله نخل ناخدا که با هدف گردشگری و جابجایی مسافر بین بندرعباس و نخل ناخدا در حال ساخت است به یک معضل در شهر بندرعباس تبدیل شده است. ساخت این اسکله موجب تخریب و خشک شدن ساحل شهر شده است.

وی تاکید کرد: ورودی‌های شهر بندرعباس زیبنده یک شهر اقتصادی، تجاری و گردشگری نیست، نیازمند تأمین اعتبار و رسیدگی بیشتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.