| کد خبر: 213963 |

کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از کاهش ۸ درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از کاهش ۸ درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه های قزوین- کرج و کرج -تهران در محدوده های  پایانه شهید کلانتری, پل فردیس, پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران ورودی تهران محدوده سه راهی فتح سنگین,در جاده تهران- ساوه در هر دو مسیر آزادراهی و جاده قدیم  پرحجم, پاکدشت- تهران نیمه سنگین و جاده تهران_ قم در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم ( رفت و برگشت) پرحجم اعلام شده است.

وی به مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای اردبیل- آستارا و خلخال- اسالم اشاره و بیان داشت: در ارتفاعات کرج- چالوس نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد های جاده ای اعلام کرد: در خرداد ماه سال جاری نرخ تردد کشوری نسبت به خرداد سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.