| کد خبر: 213850 |

نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.

تین نیوز

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپا، «حسین کاظمی طرقی» افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی، این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، دوشنبه گذشته گروه صنعتی سایپا موفق به تولید یکصد هزارمین خودروی خود در سال ۹۹ شده که با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از کرونا، امیدوارکننده است.

مطابق آمارها، این خودروسازی موفق شده در مقایسه با پارسال ۵۵ درصد بیشتر خودرو فاکتور کرده و به مردم تحویل دهد.

تولید ۱۰۰ هزار خودرو معادل ۱۰ برابر تعداد خودروهای به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده اخیر این خودروساز است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.