| کد خبر: 213725 |

◄ تصادف شدید تاکسی پلاک «ت» در مسیر برون‌شهری+ تصاویر

در حالی‌که کمتر از یک هفته پیش رئیس پلیس راه استان همدان از تصادف ۲ دستگاه تاکسی خبر داد، یک راننده تاکسی سواری کرایه این سوال را مطرح کرد که چرا تاکسی پلاک «ت» در جاده در حال فعالیت بود؟

تین نیوز

در حالی‌که کمتر از یک هفته پیش رئیس پلیس راه استان همدان از تصادف ۲ دستگاه تاکسی در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن و کشته شدن پنج نفر خبر داد، یک راننده تاکسی سواری کرایه با اشاره به تصاویر این حادثه این سوال را مطرح کرد که چرا تاکسی پلاک «ت» در جاده در حال فعالیت بود؟

به گزارش تین نیوز، سه شنبه گذشته 27 خرداد خبرگزاری  مهر از قول رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان نوشت: برخورد ۲ دستگاه تاکسی در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن پنج کشته و پنج زخمی برجای گذاشت.

به گفته عزیزی، در مسیر قروه درگزین به سمت رزن به علت انحراف به چپ یک دستگاه تاکسی و برخورد شدید آن با یک تاکسی دیگر پنج نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه ۲ راننده و سه مسافر در دم جان خود را از دست دادند و پنج مسافر دیگر به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از مجروحان به‌دلیل شدت ضربه وارده با بالگرد به همدان اعزام شد.

تصاویر و فیلم این حادثه به نقل از خبرگزاری مذکور، در شبکه‌های اجتماعی در حالی منتشر شد که در تصاویر (پیوست) مشاهده می‌شود یکی از تاکسی‌ها پلاک «ت» و تاکسی درون شهری بوده که بر اساس قانون، این تاکسی‌ها اجازه فعالیت در مسیرهای برون‌ شهری را ندارند.

تاکسی درون شهری

در این زمینه یک راننده تاکسی سواری بین شهری (پلاک ع) این سوال را مطرح کرد که چرا در طول مسیر از تردد تاکسی پلاک «ت» و آن‌هم پراید در جاده و مسیر برون شهری، جلوگیری نشده است؟

تصادف

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.