| کد خبر: 213626 |

◄ تشکل‌ها امکانات ندارند/ لزوم نظارت دولتی بر اجرای تن-کیلومتر

آیا استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی سازمان راهداری به هنگام تولید بارنامه، بهترین راهکار و ابزار برای نظارت بر حسن اجرای تن-کیلومتر نیست؟

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای گفت: آیا استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی سازمان راهداری به هنگام تولید بارنامه، بهترین راهکار و ابزار برای نظارت بر حسن اجرای تن-کیلومتر نیست؟

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، خطاب به دبیر کانون کامیونداران کشور نوشت: بر اساس ابلاغیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، یکشنبه اول تیرماه، دوره سوم تن کیلومتر در سراسر کشور اجرا می‌‌شود.

وی خطاب به «احمد کریمی» افزود: همچنین جنابعالی یکی از مدعوین شرکت کننده در هفدمین جلسه کمیته راهبردی حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا با دستور کار حُسن اجرای تشکل‌های موصوف در مصوبه 209 هستید.

این راننده کامیون عنوان کرد: در بند سوم نامه‌ای که به امضای کانون رانندگان حمل کالای کشور رسیده و برای ریاست سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور ارسال کردید درخواست مجوز برای حضور افرادی منتخب جهت بررسی مدارک حمل در مبادی پلیس راه داشته‌اید.

وی افزود: در مصوبه 209 حسن اجرا و نظارت بر تن-کیلومتر به تشکل‌های صنفی واگذار شده است، سوال اینجاست چرا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که خود تولید کننده سند حمل و بارنامه است، نظارت و حسن اجرا را برعهده نگرفته و چرا این موضوع به تشکل‌های صنفی واگذار شده که هیچ ابزاری برای این حسن اجرا در دست ندارند.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیوندار در بخش دیگری از پیام خود خطاب به  دبیر کانون کامیونداران کشور، تاکید کرد: با کدام بودجه و حمایتی درخواست این مجوز را داشته‌اید؟ کانون چطور می‌تواند مجری حسن اجرا باشد؟

سمنانی تاکید کرد: آیا استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی سازمان راهداری به هنگام تولید بارنامه، بهترین راهکار و ابزار برای این انجام این کار نیست؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.