| کد خبر: 213562 |

ایرباس مرخصی اجباری کارکنان خود را تمدید می‌کند

شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که در آخرین تلاش خود برای مقابله با تأثیر شیوع ویروس کرونا، برنامه مرخصی اجباری بدون حقوق برای ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از کارکنان خود را در اسپانیا و انگلستان تمدید می‌کند.

تین نیوز

شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که در آخرین تلاش خود برای مقابله با تأثیر شیوع ویروس کرونا، برنامه مرخصی اجباری بدون حقوق برای ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از کارکنان خود را در اسپانیا و انگلستان تمدید می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، شرکت هواپیماسازی ایرباس روز جمعه اعلام کرد که در آخرین تلاش خود برای مقابله با تأثیر شیوع ویروس کرونا برنامه مرخصی اجباری بدون حقوق برای 5 هزار و 300 نفر از کارکنان خود را در اسپانیا و انگلستان تمدید می‌کند.

سخنگوی ایرباس در بیانیه‌ای از طریق ایمیل به رویترز گفت: این برنامه که از 20 مه شروع شده و تا 30 سپتامبر اجرا خواهد شد شامل کلیه کارمندان بخش عملیاتی ایرباس در اسپانیا (با برخی استثنائات) یعنی حدود 3100 کارمند می‌شود.

این سخنگو گفت: هلیکوپترهای ایرباس و کارمندان بخش دفاعی و فضایی ایرباس در اسپانیا تحت تأثیر این برننامه قرار نمی‌گیرند.

در این بیانیه آمده است: در بریتانیا دوره مرخصی اجباری بدون حقوق برای حدود 2200 شاغل ایرباس از 20 ژوئیه آغاز می‌شود و در 9 آگوست به پایان می‌رسد.

سخنگوی ایرباس همچنین گفت: در فرانسه، همه کارکنان بخش هواپیماهای تجاری به نوعی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. وی افزود: حدود 29500 کارمند در فرانسه به طور متوسط حدود 30 درصد کمتر از زمان قبل از بحران کرونا کار می‌کنند.

پیش از این، منابع آگاه در ماه اعلام کرده بودند که ایرباس که بزرگترین گروه هوافضای اروپا محسوب می‌شود، در حال بررسی برنامه‌های بازسازی ساختاری از جمله کاهش شدید نیرو است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.