| کد خبر: 213547 |

ترافیک سنگین در محورهای کندوان و فیروزکوه/تردد روان در جاده هراز

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محور هراز‌، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب‌ محدوده هزارچم و در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت‌ محدوده گیلاوند، خبر داد.

تین نیوز

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محور هراز‌، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب‌ محدوده هزارچم و در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت‌ محدوده گیلاوند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: در حال حاضر‌ ترافیک‌ در محور چالوس مسیر شمال به جنوب‌ محدوده هزارچم و در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت‌ محدوده گیلاوند سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  از تردد روان در محور هراز‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

‌وی اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده های پل کردان، مهرویلا و پل فردیس نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  اظهار‌ کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*‌ بیشترین‌ تردد جاده‌ها بین ساعات 19 تا 20

وی گفت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

محرابی‌نیا افزود: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌  از  2250 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 12.3 درصد افزایش نشان می ‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 11.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ‌‌انسداد پنج جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌

وی اظهار کرد‌: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان،‌ ‌محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌، محور فرعی شمشک-دیزین‌ و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود،  ‌‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز مقطع رودهن-پلور در محدوده شهر آبعلی تا 20 شهریور 99، روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 7  تا 19 و روزهای چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معیوب‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

* آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

محرابی‌نیا اظهار داشت:‌ در شبانه‌روز گذشته در‌ آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج‌ و آزادراه کرج - قزوین‌ بیشترین تردد ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.