| کد خبر: 213540 |

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی قزوین

◄ کارت ویژه حمل و نقل ریلی به دانشجویان اختصاص یابد

قزوین| نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از مدیریت ارشد اجرایی این استان درخواست کرد با توجه به دانشگاهی بودن استان قزوین یک کارت حمل و نقلی به دانشجویان جهت فرهنگ سازی حمل و نقل ریلی اعطا گردد.

تین نیوز

قزوین –سید مرتضی نصری| نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از مدیریت ارشد اجرایی این استان درخواست کرد با توجه به دانشگاهی بودن استان قزوین یک کارت حمل و نقلی به دانشجویان جهت فرهنگ سازی حمل و نقل ریلی اعطا گردد.

به گزارش تین نیوز لطف الله سیاهکلی مرادی در آیین افتتاح خط دوم راه آهن کرج - قزوین افزود: قزوین ظرفیت لجستیکی دارد و از نظر ریلی، جاده‌ای و حتی فناوری اطلاعات می‌تواند به هاب لجستیک منطقه تبدیل شود، اما تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: طرح خط متروی آبیک به هشتگرد نیز باید در دستور کار قرار گرفته و هرچه سریع تر راه‌اندازی شود تا احداث و راه‌اندازی هاب لجستیک این منطقه به جریان بیافتد.

سیاهکلی مرادی به مشکلات آب منطقه اشاره کرد و یادآورشد : متاسفانه این استان با مشکل آب شرب و کشاورزی روبرو است و دومین استانی در کشور است که آب‌های خود را از منابع زیرزمینی تامین می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شرب قزوین بدون تصفیه قابل خوردن نیست ، اظهار داشت: رودخانه شاهرود با داشتن آبی با کیفیت بدون برداشت در این استان به سمت گیلان سرازیر شده و به سد منجیل می‌ریزد، درحالی که طارم زنجان بسیار خوب توانسته از آب‌های سطحی بهره‌برداری کند که این مهم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

سیاهکلی مرادی خاطرنشان کرد: امروز مردم شهرستان آبیک آب شرب درست و حسابی ندارند و کیفیت آب این منطقه مشکل دارد، درحالی که سرمایه‌گذاران بسیاری در حوزه تامین آب وجود دارند و نیازمند هماهنگی کلان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به انتظارات مردم این استان برای بهره مندی از خط دوم راه آهن کرج - قزوین اشاره کرد و گفت: قزوین شریان راه‌های کشور است و اگر قدر این هاب لجستیک را ندانیم، مردم استان بهره‌ای جز دود و تلفات نخواهند برد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه راه‌آهن قزوین نیازمند یک اداره کل است تا بتواند مطالبات لجستیکی را به نحو مطلوب پیگیری کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.