| کد خبر: 213461 |

خالی ماندن ۵۰ درصد از مسیر اتوبوس‌ها از مسافر/ افزایش تقاضای سفر تنها در خطوط ۱ و ۷ بی ار تی

ترفع گفت: تقاضای سفر تنها برای دو خط تندرو ۱ و ۷ نسبت به سایر خطوط بالاتر است و مسافران تصور می‌کنند که شلوغی این‌دو خط در تمام خطوط نیز وجود دارد.

تین نیوز

ترفع گفت: تقاضای سفر تنها برای دو خط تندرو ۱ و ۷ نسبت به سایر خطوط بالاتر است و مسافران تصور می‌کنند که شلوغی این‌دو خط در تمام خطوط نیز وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوسرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت افزایش مسافران اتوبوس پس از اجرای مجدد طرح ترافیک با تاکید بر این نکته که با اجرای طرح ترافیک میزان مسافران اتوبوس افزایش چندانی نداشته، گفت: آمارها نشان می دهد تقاضای سفر تنها برای دو خط تندرو ۱ و ۷ نسبت به سایر خطوط بالاتر است و همین امر موجب شده است مسافران این تصور را بکنند که شلوغی این‌دو خط در تمام خطوط نیز وجود دارد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: باید به این نکته اشاره کنم که به دلیل نبود مسافر هنوز بخشی از رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی حاضر نیستند سر کار حاضر شوند.

ترفع ادامه داد: تردد روزانه من در شهر تهران نشان می دهد که برخی از شهروندانی که با لغو محدودیت های ترافیکی از خودرو شخصی استفاده می کردند با اجرای مجدد طرح ترافیک نیز همچنان از خودرو خود برای تردد در شهر استفاده می کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا درآمد اتوبوسرانی مثبت شده است یا خیر ادامه داد: با توجه‌ به این نکته که بیش از ۵۰ درصد خطوط اتوبوسرانی مسافر ندارد درآمد ها همچنان صفر و منفی است و علت آن است که هزینه های قرار داد های بخش فناوری اطلاعات، کارت بلیت و اپراتوری پابرجاست و باید از هزینه بلیت اتوبوس پرداخت‌شود که متاسفانه به دلیل کاهش سفرها در پرداخت ها با مشکل مواجه شده ایم و درآمد ها کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در تشریح ادامه روند توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان ناوگان اتوبوسرانی گفت: اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست تهیه و در بین رانندگان توزیع می شود که بخشی از آنها از طرف شرکت واحد خریداری و بخش دیگر آن اهدایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.