| کد خبر: 213422 |

کرونا ۸۵۰ پرواز فرودگاه پکن را لغو کرد

با افزایش وضعیت اضطراری در پکن از سطح سه به سطح دو به دنبال شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چند روز گذشته، دستکم ۸۵۰ پرواز از و به مقصد فرودگاه های پکن امروز چهارشنبه لغو شد.

تین نیوز

با افزایش وضعیت اضطراری در پکن از سطح سه به سطح دو به دنبال شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چند روز گذشته، دستکم ۸۵۰ پرواز از و به مقصد فرودگاه های پکن امروز چهارشنبه لغو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس داده های ارایه شده توسط سازمان هواپیمایی چین، از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه حدود ۸۵۰ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی پکن و فرودگاه بین المللی داشینگ این شهر لغو شده است.

تردد اتوبوس های بین شهری از دو فرودگاه بین المللی پایتخت چین نیز به حالت تعلیق درآمده است و خطوط هوایی چین به مسافران اعلام کرده اند که تمام وجه آنها را پس خواهند داد برخی از اتوبوس های بین استانی از و به سمت پکن نیز عملیات خود را متوقف کرده اند.

راه آهن چین هم اعلام کرده است به مسافرانی که از روز سه شنبه بلیط قطار از و به پکن را خرید یا رزرو کرده اند، اجازه می دهد بلیط های خود را در سراسر کشور و بدون پرداخت هزینه های آن، لغو کنند.

مقامات شهر پکن همچنین از ساکنان برخی مناطقی که ویروس کرونا در آنجا گزارش شده است خواسته اند که شهر را ترک نکنند ضمن اینکه ساکنان دیگر مناطق را ملزم به انجام آزمایش «اسید نوکلئیک» برای ترک پایتخت کرده اند.

مقامات در همین حال، به تمام مدارس - که اکثراً بازگشایی شده بودند - دستور داده اند که دوباره تعطیل شوند و به کلاس های آنلاین بازگردند.

مقامات بهداشتی چین روز چهارشنبه اعلام کردند با شناسایی ۳۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در پکن پایتخت چین، این شهر در شرایط بحرانی قرار گرفته است از این تعداد ۱۹ نفر در منطقه فنگ تای، پنج نفر در منطقه داشینگ، در مناطق دونگ چنگ و هایدین هر کدام سه نفر و در منطقه شی چانگ هم یک نفر شناسایی شده اند.

گزارش حاکی است همچنین در روز گذشته سه فرد مشکوک به کرونا و ۶ ناقل خاموش بدون علامت در پکن شناسایی شده اند.

مقامات بهداشتی چین اعلام کردند با شناسایی ۳۱ مورد جدید در پکن تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در پایتخت به ۱۰۶ تن رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.