| کد خبر: 213398 |

۲۳ گروه راهداری تابستانی در جاده‌های مازندران مستقر شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های استان ۲۳ گروه راهداری تابستانی درجاده‌های مازندران مستقر شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های استان ۲۳ گروه راهداری تابستانی درجاده‌های مازندران مستقر شدند.

به  گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی افزود:  براساس برنامه ریزی ۱۶ گروه راهداری تابستانی در محورهای هراز و سوادکوه و هفت گروه نیز در محور کندوان ( چالوس- کرج) با تجهیزات راهداری مستقر شدند.

وی اضافه کرد : سه گروه راهداری نیز به صورت شبانه روزی در قالب بازرس بر عملکرد گروه های راهداری در خدمات رسانی مناسب به مسافران نظارت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محورهای استان اظهار داشت : عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در قالب اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی ، رفع خاموشی ، پاکسازی و شانه سازی در دست اجراست.

نجفی کاهش ۲۵ درصدی سوانح رانندگی فوتی سر صحنه در جاده های استان را در بهار سال جاری ( دو ماهه) ناشی از ایمن سازی جاده ها و حضور به موقع نیروهای راهداری و پلیس راه بیان کرد.

وی با استناد به گزارش پلیس راه ۶۵ درصد علت تصادفات مرگبار در جاده های استان را تخطی از سرعت مطمئن و عدم توجه به جلو دانست.

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران با وجود آماده نبودن این استان برای پذیرش مسافران به دلیل روند صعودی ویروس کرونا ، هم اکنون تردد در محورهای هراز و کندوان پرحجم گزارش شده است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را جاده های اصلی تشکیل می دهد و در مجموع در سال گذشته ۶۴۰ نفر در جاده های استان جان خود را براثر تصادف از دست دادند و افزون بر ۱۴ هزار نفر زخمی شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.