| کد خبر: 213384 |

سازمان مالیاتی موظف به ارسال اطلاعات به وزارت راه برای ایجاد سامانه ملی املاک شد

تین نیوز

براساس مصوبه هیات وزیران، سازمان امور مالیاتی موظف شد اطلاعات مودیان را برای ایجاد سامانه ملی املاک در اختیار وزارت راه قرار دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه هیات وزیران اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی موظف است اطلاعات هویتی عملکردی مودیان مالیاتی را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

در این نامه مورخ ۲۶ خرداد ماه آمده است:‌ هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۹/۳/۲۱ به پیشنهاد شماره ۱۳۲۷۶۷/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۸/۹/۱۱ وزارت راه و شهرسازی و به استناد تبصره (۴) ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیاتهای مستقیم - مصوب ۱۳۶۶ – و اصلاحات بعدی آن تصویب کرد: سازمان امور مالیاتی کشور موظف است اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان کشور را با رعایت طبقه بندی مربوط از اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات هویتی عملکردی و دارایی مودیان مالیاتی موضوع ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیاتهای مستقیم - مصوب ۱۳۶۶ - و اصلاحات بعدی آن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

به گزارش فارس در تبصره 4 ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم آمده است: دستگاه‌های اجرایی که مطابق قانون نیاز به این اطلاعات دارند، مجازند با تصویب هیات وزیران و حفظ طبقه بندی مربوط از اطلاعات موجود در پایگاه‌ اطلاعات موضوع ماده در حد نیاز استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.