| کد خبر: 213281 |

اتحاد فورد و فولکس‌واگن برای تولید خودروهای برقی

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فورد و فولکس واگن با همکاری و مشارکت یکدیگر به توسعه و تولید خودروهای برقی بپردازند.

تین نیوز

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فورد و فولکس واگن با همکاری و مشارکت یکدیگر به توسعه و تولید خودروهای برقی بپردازند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت futurecar، از اوایل سال گذشته میلادی ژانویه ۲۰۱۹ بود که زمزمه‌هایی مبنی بر همکاری و مشارکت دو شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان و فورد آمریکا شنیده می‌شد و حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این دو خودروساز بزرگ و معروف جهان به مراحل نهایی اتحاد خود به منظور توسعه تولید و عرضه خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست نزدیک شده‌اند.

به نظر می‌رسد که فولکس واگن و فورد تصمیم گرفته‌اند که با بهره‌گیری از تکنولوژی خودروهای خودران در وسایل نقلیه نظیر ون‌های تجاری و خودروهای سواری، نظر و توجه خیلی عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی خود را به سمت و سوی خود جلب کنند و بدین ترتیب سهم خود را نیز در بازارهای فروش خودروهای برقی افزایش دهند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو ، این همکاری و مشارکت می‌تواند در زمان بحران باندمی کرونا که صنعت خودروسازی جهان را به شدت فلج کردخ، به کمک این دو شرکت بزرگ بیاید و آنها را از خطر کاهش میزان فروش، از دست دادن سهم در بازارهای جهانی و سقوط درآمدزایی و سودآوری نجات دهد.

هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی سابق گروه صنعتی فولکس واگن نیز در این خصوص خاطرنشان کرده بود: در سایه شوم بحران پاندمی کرونا و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد جهانی، اتحاد با شرکت‌های بزرگ و موفق جهان می‌تواند نقطه عطفی برای شرکت هایی نظیر فولکس واگن به شمار رود.

هر کدام از این خودروسازان پیشتر به طور جداگانه به طراحی، توسعه و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست پرداخته بودند و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به سمت و سوی محصولات مدرن و پاک خود اختصاص داده بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.