| کد خبر: 213237 |

پروازهای فرودگاه تبریز - یزد برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز تبریز - یزد برای نخستین بار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی پویا ایر از اول تیر انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز تبریز - یزد برای نخستین بار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی پویا ایر از اول تیر انجام می‌شود.

رامین آذری، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پرواز روزهای یکشنبه هر هفته با هواپیمای EMB -۱۴۵ و در ساعت ۹:۳۰ صبح از فرودگاه یزد به سمت فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین این هواپیما ساعت ۱۱:۳۰ فرودگاه تبریز را به مقصد یزد ترک می‌کند.

هم اکنون در مسیرهای داخلی پروازهای فرودگاه تبریز به تهران، کرمان، اصفهان، بندرعباس، شیراز، اهواز، عسلویه، ساری، رشت، مشهد و کیش برقرار است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمال غرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.