| کد خبر: 213132 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج خبر داد:

◄ آغاز اصلاح نقاط ریزشی قزوین _ همدان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج از اصلاح نقاط ریزشی ارتفاعات در کیلومتر ۱۱۰ جاده قزوین _ همدان خبر داد.

تین نیوز

قزوین _ سید مرتضی نصری| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج  از  اصلاح نقاط ریزشی ارتفاعات در کیلومتر ۱۱۰ جاده قزوین _ همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، طاهرخانی تصریح کرد : آغاز ​اصلاح نقاط ریزشی ارتفاعات جاده قزوین _ همدان پیچ، لق گیری (شکستن سنگ‌های شل شده در بالای کوه) و ایمن سازی نقاط قابل ریزش در کیلومتر ۱۱۰ جاده قزوین _ همدان در حال انجام است.

وی  افزود:برای اجرای این طرح ۱۶ نفر از عوامل راهداری و کارشناسان با بهره گیری از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشغول به کار هستند.

طاهرخانی در پایان بیان کرد: در  اجرای این طرح که حجم عملیات خاکبرداری آن ۷۵ هزار متر مکعب است تعداد بسیار زیادی ادوات  راه داری شامل بولدوزر، پیکور، لودر، کامیون، ماشین سوخت رسان و پیکاپ در حال انجام عملیات لق‌گیری سنگ‌های موجود در ارتفاعات منطقه هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آوج گفت: با اصلاح این نقطه از محور، خطرات احتمالی ریزش سنگ برطرف و میدان دید رانندگان در سر پیچ افزایش خواهد یافت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها