| کد خبر: 213058 |

قدردانی کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران از مقام معظم رهبری

کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از توجه و محبت ایشان به دریانوردان این شرکت به عنوان سربازان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرچم‌داران حرکت جهادی تشکر کردند.

تین نیوز

کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از توجه و محبت ایشان به دریانوردان این شرکت به عنوان سربازان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرچم‌داران حرکت جهادی تشکر کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت ملی نفتکش، در نامه تشکر و سپاس مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران از مقام معظم رهبری در پی توجه و محبت ایشان به دریانوران این شرکت آمده است: پیام تشکر محبت آمیز، پدرانه و امید بخش حضرتعالی خطاب به کارکنان نفتکش های اعزامی به ونزوئلا که برای حراست از منافع ملی و در راستای منویات نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تحریم های ظالمانه آمریکا، قهرمانانه مبارزه کردند، ما را سرشار از شوق و سپاس کرد.

کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران تاکید کردند که شرکت ملی نفتکش ایران، چه در زمان جنگ نفتکش ها و چه در  تحریم های ظالمانه، همواره در خط مقدم صادرات نفت و فرآورده های نفتی بوده و همواره تلاش کرده است وظیفه بزرگی که بر عهده اش گذاشته شده است را به نحو احسن انجام دهد.

ایران اخیرا به رغم مواجهه با تحریم‌های آمریکا، پنج نفتکش حامل بنزین برای ونزوئلا ارسال کرد که کارشناسان این اقدام را موفقیتی بزرگ برای ایران دانستند.

به دنبال انتقال محموله‌های سوخت ایران برای ونزوئلا، دولت کاراکاس توانسته توزیع سوخت به سراسر این کشور را با سیستم جدیدی آغاز کند.

پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران در بنادر و پالایشگاه‌های ونزوئلا در حالی انجام شده که پیش از این دولت آمریکا برای از بین بردن اتحاد جدید اقتصادی میان تهران و کاراکاس تهدید به اقدام برای ممانعت از رسیدن این نفتکش‌ها به سواحل ونزوئلا کرده بود.  

با رسیدن نفتکش‌های ایران به ونزوئلا، مقام‌های دولتی و نظامی کاراکاس از همبستگی مردم ایران برای ارسال سوخت به این کشور را تشکر کرده و وعده ادامه روابط برادرانه میان دو کشور دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.