| کد خبر: 213025 |

پایه‌های صنعت گردشگری در کشور لرزان است

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری گفت : حوادث مختلف مانند سیل و کرونا سبب شده تا پایه‌های صنعت گردشگری در کشور لرزان و آسیب کلی ببیند.

تین نیوز

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری گفت : حوادث مختلف مانند سیل و کرونا سبب شده تا پایه های صنعت گردشگری در کشور لرزان و آسیب کلی ببیند.

حرمت اله رفیعی روز سه شنبه در نشست توسعه پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام البرز افزود: در سال ٩٨ وقوع سیلاب در کشور را داشتیم و از مردم خواستیم که به سفر نروند، بحران های این چنینی در سال گذشته  سبب شد تا صنعت گردشگری افت کند . امسال نیز کرونا سبب شده تا این بخش آسیب ببیند.

وی اضافه کرد: در شرایط بد کرونایی تنها مراکزی که هیچ گونه کمکی از دولت دریافت نکردند دفاتر خدمات هوایی و جهانگردی بوده و این در حالی است که در دیگر نقاط دنیا کمک های آنچنانی به این بخش شده است.
رفیعی با بیان اینکه اگر امروز گوش شنوایی نباشد آسیب آن به جامعه وارد می شود خاطر نشان کرد: تا چرخ صنعت گردشگری به گردش در نیاید چرخ اقتصاد جامعه نیز نخواهد چرخید و نیاز است تا همه دست به دست هم بدهند تا رونق به این صنعت بازگردد.

وی گفت: پایه های گردشگری در شرایط موجود نه اینکه لرزان شده بلکه از بین رفته و بایستی در استانی مانند البرز دستگاه های دولتی به دفاتر خدمات مسافری کمک کنند تا ضرر وارد شده به آنها به حداقل برسد.
وی با بیان اینکه تبلیغات رسانه ای برای تحقق این مهم اثر خوبی خواهد داشت خاطر نشان کرد: امروز مردم در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی برند، دفاتر گردشگری، ایرلاین ها، مراکز خدماتی و هتل ها نباید به دنبال این باشند که ضررهای وارد شده در چند ماهه گذشته را سودجویی کنند، اجازه بدهید این صنعت پا بگیرد بعدها رفته رفته. به حالت عادی باز می گردد.

وی ادامه داد: قیمت خدمات مسافری نباید افزایش پیدا کند چرا که دراین شرایط کرونایی این بخش بیشتر آسیب می بیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.