| کد خبر: 213013 |

دولت به کمبود حمل و نقل عمومی توجه کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: در زمان مناسب برنامه‌ریزی‌ می‌شود که مدیران شهری ملاقاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: در زمان مناسب برنامه‌ریزی‌ می‌شود که مدیران شهری ملاقاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونان شهردار و اعضای شورای شهر اظهار داشت: در این جلسه در مورد سوء تفاهم‌ها از قوانین و آئین‌نامه‌های مربوط به موضوع باغات موضوعاتی مطرح شد. مردم نگرانی‌ها و تقاضاهایی در مورد پرونده باغات داشتند و بر همین اساس در این جلسه نظرات مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر حناچی، گلپایگانی معاون شهردار، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و اعضای کمیسیون محیط زیست و معماری شهرسازی و بسیاری دیگر از اعضای شورای شهر حضور داشتند و به صورت مفصل موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تعداد پرونده‌ها،‌ رأی‌هایی که صادر شده و اینکه چه اصلاحاتی باید در زمینه موضوع باغات انجام گیرد از جمله موضوعاتی بود که در این زمینه مورد بحث قرار گرفت و نتایج خوبی در مورد آن حاصل شد و به تدریج ماحصل آن را در ماه‌های آینده خواهیم دید.

هاشمی در مورد کمبود اتوبوس و مترو در پایتخت گفت: باید ببینیم دولت تدبیر و امید چه فکری درباره این موضوع در شهرها و کلانشهرها خواهد داشت لازم است که دولت حساسیت در جهت تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشد.

وی بیان داشت: البته هنوز هم دیر نشده و این موضوع امکان تحقق دارد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به زودی مدیران شهری ملاقاتی با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهند داشت، گفت: صحبت‌های اولیه با برخی از نمایندگان مجلس انجام گرفته و منتظریم که به صورت کامل نمایندگان در مجلس مستقرو فعالیتشان شروع  شود و در زمان مناسب ملاقات‌هایی  با آقای قالیباف هم خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.