| کد خبر: 212991 |

◄ حل مشکل بازگشت کامیون‌های ایرانی از مرز نیمروز افغانستان

هیچ‌گونه مشکلی برای بازگشت کامیون‌های ایرانی از مرز نیمروز وجود ندارد.

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچالدار خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای از قول مقامات افغانستان اعلام کرد: هیچ‌گونه مشکلی برای بازگشت کامیون‌های ایرانی از مرز نیمروز وجود ندارد و به‌دلیل ازدحام این کامیون‌ها مانند کامیون‌های افغانی براساس نوبت از مرز عبور خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تماس تعدادی از رانندگان از نیمروز افغانستان و طرح مشکل رانندگان ایرانی برای بازگشت به ایران از کشور افغانستان در این مرز و ادعای اینکه کشور افغانستان بدون دلیل بیش از 20 تا 25 روز کامیون‌های ایرانی خالی را که قصد برگشت به ایران را دارند متوقف می‌کند این انجمن موضوع طرح شده را پیگیری کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با پیگیری‌های این انجمن و پاسخگویی دفتر ترانزیت سازمان راهداری به اطلاع آن دسته از رانندگان مذکور می‌رساند واحد ترانسپورتی نیمروز افغانستان در پاسخ وزارت خارجه ایران طی نامه ۲۰۸ مورخه ۱/ ۳/ ۹۹ اعلام داشته که هیچ گونه مشکلی برای بازگشت کامیون‌های ایرانی وجود ندارد و به‌دلیل ازدحام این کامیون‌ها مانند کامیون‌های افغانی براساس نوبت از مرز عبور خواهند کرد.

هشدار سازمان راهداری به شرکتها درباره تردد ناوگان ایرانی به قلمرو افغانستان

به گزارش تین نیوز، در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: همچنین موضوع از طریق مراجع بالاتر و معاونت حمل ونقل ترانسپورت استان قندهار نیز طی نامه ،۱۰۴۶ مورخه ۱۱/ ۳ /۹۹ پیگیری و بر عدم وجود مشکل خاص تأکید شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از رانندگان کامیون ایرانی حاضر در مرز نیمروز افغانستان که همچنان با مشکل ورود به ایران دست به گریبان بوده و امکان ورود به ایران طبق نوبت را نمی‌یابند انتظار می‌رود فهرستی شامل مشخصات کامیون و مشخصات راننده را از طریق فضای مجازی و یا تلفن به دفتر انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون های یخچالدار خراسان رضوی و یا مسئولان انجمن سریعاً اطلاع رسانی نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بدیهی است با داشتن اطلاعات ذکر شده، این انجمن تقاضای اقدام متقابل و یا انجام هر اقدام بازدارنده‌ای را از مسئولان کشور خواهد نمود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    سلام البته درمتن اطلاعیه ما شماره نامه ها ی افغان ها را آورده ایم واز قول آنها نوشته ایم که مسئولین محلی و استانی انجا اعلام نموده اند که دراین رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد ،واز رانندگانی که در منطقه حضور دارند تقاضا کرده ایم چنانچه درانجا همچنان متوقف مانده اند نسبت به تهیه لیست مشخصات خودرو وراننده آن اقدام نمایند وسریعا به این انجمن منعکس فرمایند .

    ودراخر هم تاکید نموده ایم که این انجمن حق خود میداند که چنانچه مشکل حل نشود از مسئولین محترم سازمان راهداری تقاضای اقدام متقابل ویا هرگونه اقدام بازدارنده خواهد نمود .

    خواهشمند است تیتر خبر را تصحیح فرمایند.


    انجمن کارگری رانندگان کامیون های یخچالدار خراسان رصوی