| کد خبر: 212939 |

افزایش 40 درصدی مسافران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از افزایش 40 درصدی مسافران این ناوگان همزمان با اجرای طرح ترافیک در هفته جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از افزایش 40 درصدی مسافران این ناوگان همزمان با اجرای طرح ترافیک در هفته جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره آمار مسافران این ناوگان اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی این ناوگان به تدریج تعداد مسافران افزایش یافته ولی از ابتدای هفته جاری همزمان با اجرای طرح ترافیک تعداد مسافران  40 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بیشترین متقاضیان استفاده از مینی‌بوس‌های رزروی کارمندان دولت هستند، گفت:‌کارمندان 70 تا 80 درصد مسافران مینی‌بوس‌های رزروی هستند البته در حال حاضر هنوز از اتوبوس‌های رزروی استفاده نکرده‌ایم و مینی‌بوس‌ها به اندازه نیاز بوده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران ادامه داد: در حال حاضر مینی‌بوس‌های رزروی در 68 مسیر اصلی مسافران را جابجا می‌کنند که برخی از این مسیرها خرده مسیرها را در دل خود جای داده است به طوری که مثلا مسیر چهاردیواری به هفت تیر مسیر پونک به ولیعصر را نیز در بر گرفته است.

تابنده گفت: برنامه‌ریزی داریم که در آینده مسیر تردد اتوبوس‌ها را در ابتدای صبح دوبار تکرار کنیم به صورتی که مینی‌بوس یا اتوبوس رزروی یک بار 6:30 و یک بار 7 صبح در شروع روز کاری مسافران را جابجا کنند.

وی در مورد نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش نرخ کرایه‌ها نداریم و کرایه‌ها با تخفیف 60 تا 70 درصدی حداکثر 2500 تومان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.