| کد خبر: 212896 |

پروازها از فرودگاه ارومیه ۵۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از رشد ۵۴ درصدی پروازها از فرودگاه ارومیه در اردیبهشت سال جاری نسبت مدت مشابه ماه گذشته خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از رشد ۵۴ درصدی پروازها از فرودگاه ارومیه در اردیبهشت سال جاری نسبت مدت مشابه ماه گذشته خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نائل قراملکی با اشاره به آخرین وضعیت پروازها از فرودگاه ارومیه افزود: طی اردیبهشت ماه سال جاری ۲۰۲ پرواز در فرودگاه ارومیه انجام شده که از این تعداد ۱۰۱ مورد پرواز ورودی و ۱۰۱ مورد نیز خروجی بودند

وی با بیان اینکه تعداد پروازها از فرودگاه ارومیه در فروردین سال جاری ۱۱۴ مورد بود، اظهار کرد: آمارها نشان از افزایش ۵۴ درصدی پروازها از این فرودگاه را دارد.

 قراملکی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار و ۴۹۱ مسافر تو در فرودگاه ارومیه جابجا شده است، افزود: تعداد مسافرین جابجایی از این فرودگاه در فروردین ماه سال جاری ۷۲۸۰ مورد که رشد ۵۰ درصدی در تعداد مسافرین جابجایی را نیز شاهد هستیم.

 مدیرکل فرودگاه های استان با بیان اینکه با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع و محدودیت ها اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با اپیدمی کرونا در فرودگاه ارومیه همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: استمرار میکروب زدایی ترمینال ها اماکن و تجهیزات فرودگاهی به صورت روزانه و بعد از هر پرواز، رعایت فواصل اجتماعی با نصب استیکرها در اماکن عمومی از قبیل ورودی ترمینال ها، گیت های بازرسی ، کانترها و غیره به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس، نظارت بر میکروب زدایی تجهیزات شرکت‌های هندلینگ انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین  با توجه به اجرای بخشنامه، حضور تمام کارکنان در محل خدمت با رعایت دستورالعمل بهداشتی لازم برای حفاظت از سرمایه انسانی انجام شده و پروتکل های بهداشتی موجود در پروازها از قبیل استفاده از ماسک و دستکش در بین مسافران نیز به صورت کامل اجرا و رعایت می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.