| کد خبر: 212863 |

برندگان قرعه‌کشی سایپا ساعت ۱۳ امروز اعلام می‌شود

معاون مهندسی سازمان و سیستم های سایپا گفت: اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) و از سه طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

تین نیوز

معاون مهندسی سازمان و سیستم های سایپا گفت: اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) و از سه طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «عباس قاسمی» در مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در محل شرکت پارس خودرو افزود: در مجموع ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که با توجه به ظرفیت تخصصی ۱۰ هزار خودرویی به ازای هر ۹۹ نفر یک خودرو تحویل خواهد شد.

وی با تشریح خلاصه‌ای از مراحل فروش فوق العاده سایپا خاطرنشان کرد: فرایند احراز هویت و ثبت نام اولیه از چهارم تا چهاردهم خرداد ماه انجام و پس از آن در روزهای پانزدهم تا شانزدهم خرداد متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی پایش شدند.

قاسمی ادامه داد: دسته بندی متقاضیان واجد شرایط به تفکیک هفت خودروی عرضه شده در مورخ هجدهم خرداد انجام شده است.

به گزارش ایرنا و مطابق آماری که در این مراسم ارائه شد، تعداد ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ نفر متقاضی خودروی تیبا ۲ با ظرفیت عرضه دو هزار و ۵۰۰ دستگاه بودند که با محاسبه ۲۵۰ نفر رزرو، ۱۰۷ نفر متقاضی هر دستگاه از این خودرو بودند.

در این بین، خودروی تیبا صندوق دار بیشترین متقاضی را در بین خودروهای سایپا با ۳۰۷ هزار و ۲۹ نفر داشت که با در نظر گرفتن یکهزار و ۹۰۰ دستگاه ظرفیت عرضه شده و ۲۰۰ نفر افراد رزرو، تعداد ۱۳۹ نفر متقاضی در برابر هر خودرو به ثبت رسید.

همچنین تعداد ۲۱۵ هزار و ۹۵۶ نفر متقاضی خودروی ساینا با یکهزار و ۹۰۰ دستگاه عرضه، ۶۳ هزار و ۷۱۸ نفر متقاضی خودروی سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) با یکهزار دستگاه عرضه، ۳۷ هزار و ۷۳ نفر متقاضی خودروی پیکاپ دوکابین دو دیفرانسیل ریچ با ۱۲۰ دستگاه عرضه، ۵۹ هزار و ۹۸۷ نفر متقاضی خودروی وانت نیسان دوگانه سوز با یکهزار و ۶۰۰ دستگاه عرضه و ۱۱ هزار و ۹۳۳ نفر متقاضی خودروی وانت نیسان دیزل با ۸۸۰ دستگاه عرضه بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رسول 0 0

    عجب