| کد خبر: 212849 |

تردد برون شهری حدود ۱۰ درصد کاهش یافت

همزمان با کاهش حدود ۱۰ درصدی تردد در محورهای برون شهری، ترافیک در جاده‌های شمالی روان و محدوده ورودی به شهر تهران در دو محور شهریار و آزادراه کرج به تهران سنگین است.

تین نیوز

همزمان با کاهش حدود ۱۰ درصدی تردد در محورهای برون شهری، ترافیک در جاده‌های شمالی روان و محدوده ورودی به شهر تهران در دو محور شهریار و آزادراه کرج به تهران سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جادههای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۵۱ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۹.۷ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.     

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی نیز از تردد روان در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت وبرگشت) خبر  می‌دهد.

 آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس خبر می‌دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.