| کد خبر: 212835 |

تداوم تخلیه کالای اساسی در بندر امام(ره) در شرایط کرونایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٣ میلیون و ۶٢٨ هزار تن کالای اساسی با رعایت توصیه‌های بهداشتی، در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٣ میلیون و ۶٢٨ هزار تن کالای اساسی با رعایت توصیه‌های بهداشتی، در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عادل دریس در خصوص واردات کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به کشور اظهار کرد: تکاپوی نیروهای عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونایی خوزستان برای تخلیه و بارگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی و ارائه خدمات دریایی و بندری به شناورها همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت واردات کالای اساسی از این بندر ادامه داد: نیروهای عملیاتی در مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) برای تخلیه سریع کشتی‌های حامل کالای اساسی، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال فعالیت هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٣ میلیون و ۶٢٨ هزار و ۶۴٨ تن کالای اساسی از ٧٠ فروند کشتی با رعایت توصیه‌های بهداشتی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در تخلیه کالا به خوبی رعایت می‌شود، تصریح کرد: در ایام گذشته باوجود تعطیلی مراکز و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای استان خوزستان برای کنترل دامنه شیوع کرونا، روند تخلیه کالای اساسی با توجه به اهمیت آن در بندر انجام می‌شد و اکنون نیز در حال انجام است.

دریس در ادامه گفت: با همکاری تمام عوامل زنجیره انتقال کالا در بخش‌های مختلف ریلی و جاده‌ای، از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ٣ میلیون و ٣٢٢ هزار تن کالای اساسی از انبارهای نگهداری کالا از این مجتمع بندری به مبادی مصرف درون سرزمینی انتقال داده شده است و این میزان، رشدی ٣٠ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی بین بخشی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی از جمله صاحبان کالاهای دولتی، می‌توان روند انتقال و توزیع کالاهای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) را با شتاب بیشتری دنبال کرد تا فضای بیشتری برای پذیرش کشتی‌های ورودی جدید فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.