| کد خبر: 212797 |

وضعیت پایتخت در اولین روز اجرای طرح ترافیک

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت, شروع زودهنگام بارِ ترافیکی قبل از ساعت 6 و روان شدن ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تاکنون را مهمترین نتایج اجرای طرح ترافیک اعلام کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت, شروع زودهنگام بارِ ترافیکی قبل از ساعت 6 و روان شدن ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تاکنون را مهمترین نتایج اجرای طرح ترافیک اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت با توجه به اجرای محدودیت طرح ترافیک اظهارداشت: امروز با توجه به اعلام اجرای طرح ترافیک در پایتخت شاهد شروع بار ترافیکی نیم ساعت زودتر از روزهای گذشته در معابر بودیم که نشان دهنده برنامه ریزی مردم به خصوص کارمندان برای تردد و مراجعه به محل کار خود  بوده است.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: در روزهای گذشته هر روز ساعت 6:15 شروع بار ترافیکی در تهران را شاهد بودیم اما امروز قبل از ساعت ۶ صبح ترافیک پرحجم را در معابر و بزرگراه‌هایی همچون نواب, همت,حکیم, شهید فهمیده ,شهید لشکری, امام علی( ع) و خیابانهای آزادی و دماوند شاهد بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت افزود: با شروع اجرای طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تا این لحظه ترافیک در محورهای مرکزی شهر نسبت به هفته گذشته کاهش داشته و در معابر بزرگراهی و خارج محدوده طرح نیز به نسبت هفته گذشته خلوت تر است.

سرهنگ رازقی مهمترین نتایج اجرای طرح ترافیک را شروع زودهنگام بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها و تخلیه و روان شدن ترافیک در هسته مرکزی و سایر معابر از ساعت ۸:۳۰ تا این لحظه عنوان کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.