| کد خبر: 212647 |

تلاش خطوط هوایی دلتای آمریکا برای جلوگیری از اخراج ۲۳۰۰ خلبان

خطوط هوایی دلتای آمریکا و انجمن خلبانان این شرکت اعلام کردند در حال تلاش و مذاکره برای جلوگیری از اخراج ۲۳۰۰ خلبان این خطوط هوایی هستند.

تین نیوز

خطوط هوایی دلتای آمریکا و انجمن خلبانان این شرکت اعلام کردند در حال تلاش و مذاکره برای جلوگیری از اخراج ۲۳۰۰ خلبان این خطوط هوایی هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، خطوط هوایی دلتای آمریکا و انجمن خلبانان این شرکت روز یکشنبه اعلام کردند در حال تلاش و مذاکره برای جلوگیری از اخراج 2300 خلبان این خطوط هوایی هستند.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که به دلیل کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی و کاهش ناوگان خود درپی شیوع ویروس کرونا به خلبانان کمتری نیاز دارد اما در حال تلاش برای جلوگیری از اخراج‌های غیر داوطلبانه است.

شورای عالی اجرایی دلتا در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: به دنبال نتایج روز یکشنبه درباره برنامه به اصطلاح «نیروی مازاد» این شرکت که در آن از کارکنان خواسته شده بود تا از فرصت‌های شغلی موجود در یکی از هفت پایگاه خلبانان دلتا استفاده کنند، این شرکت هواپیمایی حدود 7000 خلبان را به بخش‌های دیگر و یا هواپیمای دیگر منتقل خواهد کرد، در حالی که 2327 نفر از خلبانان این شرکت به هیچ گروهی اختصاص نیافته اند.

این خطوط هوایی که در آتلانتا مستقر است با حدود 91 هزار نیرو، روز پنجشنبه جزئیات مربوط به قطع همکاری پیش از موعد را برای کارمندان غیر اتحادیه خود اعلام کرد که شامل دریافت پول نقد هنگام قطع همکاری، پوشش کامل بیمه درمانی و مزایای سفر می‌شود.

شرکت‌های هواپیمایی بزرگ آمریکا که میلیاردها دلار کمک مالیات دهندگان را برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود دریافت کرده‌‌اند، همگی هشدار داده‌‌اند هنگامی که ممنوعیت وضع شده از سوی دولت در مورد تعدیل نیرو در 30 سپتامبر برداشته شود، باید نیروی کار خود را کاهش دهند.

بعد از اینکه تقاضا برای سفرهای هوایی عملاً در ماه آوریل به صفر رسید، مدیران شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به رشد مجدد تقاضا اشاره کرده‌‌اند، اما انتظار نمی‌رود که این صنعت به ترافیک مسافرتی قبل از شیوع کرونا حداقل تا سه سال آینده برگردد

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.