| کد خبر: 212562 |

ریکاوری صنعت هوانوردی تا ۲۰۲۳ طول خواهد کشید

علی‌رغم آمادگی برخی کشورهای برای بازگشایی مرزها، مؤسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی گلوبال هشدار داد ترافیک مسافران هوایی جهان حداقل تا ۳ سال به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نخواهد گشت.

تین نیوز

علی‌رغم آمادگی برخی کشورهای برای بازگشایی مرزها، مؤسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی گلوبال هشدار داد ترافیک مسافران هوایی جهان حداقل تا ۳ سال به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نخواهد گشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی‌رغم آمادگی برخی کشورهای برای بازگشایی مرزها، مؤسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی گلوبال هشدار داد ترافیک مسافران هوایی جهان حداقل تا ۳ سال به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نخواهد گشت.

در تحقیقاتی که خبرگزاری بلومبرگ به آن اشاره کرده است، اس‌اندپی گلوبال تخمین‌های قبلی خود را کاهش داده و اعلام کرده است ترافیک مسافران هوایی امسال افت خواهد کرد. این مؤسسه اعلام کرده است که در حال حاضر آینده صنعت مسافرت هوایی جهان به بازگشایی قرنطینه‌های کشورها و برداشتن محدودیت‌های مرزی بستگی خواهد داشت.

اکثر کشورهای اروپایی مرزهای خود را در ماه ژوئن باز خواهند کرد. البته برخی از کشورهای این قاره همین حالا هم مرزهای خود را باز کرده‌اند که البته این اقدام آنها با محدودیت‌هایی همراه است. مؤسسه اس‌اندپی اعلام کرد به علت پایین ماندن حجم پروازها و مشکلات فرودگاه‌ها برای ادامه دادن به کار خود، بسیاری از مراکز مسافرت هوایی در ماه‌های آینده با کاهش رتبه اعتباری روبرو خواهند شد.

اس‌اندپی گلوبال اعلام کرد: فرودگاه‌ها به علت کاهش حجم پروازهای مسافری و درآمد خود از این پروازها، که معمولاً ۵۰ درصد از کل درآمد آنها را تشکیل می‌دهد، تحت فشار شدیدتری قرار خواهند گرفت. بخش دیگر پردرآمد فرودگاه‌ها که خرده‌فروشی است حتی بدتر از این آسیب خواهد دید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.