| کد خبر: 212508 |

حدود 100 درصد مسافران مترو تهران امروز از ماسک استفاده‌کرده‌اند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه امروز حدود 100درصد مسافران مترو تهران از ماسک استفاده کرده‌اند، گفت: در حال حاضر همه تهویه‌های مترو فعال است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه امروز حدود 100درصد مسافران مترو تهران از ماسک استفاده کرده‌اند، گفت: در حال حاضر همه تهویه‌های مترو فعال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  درباره آمار مسافران مترو پایتخت با توجه به آغاز فعالیت همه کارکنان ادارات و سازمان‌ها از امروز اظهار داشت: هنوز آمار نهایی در این زمینه به دست نیامده ولی حدود 100 درصد مسافران با افزایش نظارت و کنترل‌ها از ماسک استفاده کرده‌اند.

وی گفت: نیروهای مترو تهران استفاده از ماسک را در میان مسافران مورد توجه قرار داده و در 127 ایستگاه نیز توزیع ماسک با نرخ مصوب دولتی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: مسافران باید به این مسأله توجه داشته باشند که هر چه استفاده از ماسک بیشتر باشد خطر انتقال کرونا نیز کمتر خواهد شد و سریع‌تر می‌توانیم بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران 100 روز است که مقابله با کرونا را آغاز کرده و فعالیت‌های لازم در این راستا همچنان ادامه دارد، گفت: واگن‌های مترو به صورت 100 درصدی به کار گرفته شده است و 12 ایستگاه جدید نیز در سال جاری به ایستگاه‌های مترو پایتخت افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که واگن‌های جدید برای ایستگاه‌های در دست احداث تأمین نشود با کمبود جدی قطار در مترو مواجه می‌شویم بنابر این دولت باید تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر گیرد و حمایت‌ها نیز انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد وضعیت تهویه‌های مترو گفت: در حال حاضر 100درصد تهویه‌های مترو فعال است و در صورت خرابی هر یک از تهویه‌ها بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خط 4 و یک مترو به 3.5 دقیقه رسیده و در خط 2 سرفاصله حرکت قطارها 3 دقیقه و در خط 3 نیز نسبت به قبل سرفاصله حرکت قطارها کاهش و به 6 دقیقه رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.