| کد خبر: 212499 |

۱۷۷ خودروی ایرانی و خارجی احتکاری در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۱۷۷ دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در شرق تهران به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال کشف شد

تین نیوز

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۱۷۷ دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در شرق تهران به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار علی ذوالقدری در این باره اظهار داشت: صبح امروز دهم خرداد خبری مبنی بر دپوی خودروهای احتکاری در تعدادی از پارکینگ های برخی از مجتمع های تجاری در نقاط مختلف تهران دریافت کردیم، بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیم هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به این پارکینگ ها اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران در بررسی های اطاعاتی خود دریافتند که مالکان پنج پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان های آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده اند تا در فرصت مناسبی  آن را روانه بازار کرده و به فروش برساند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در  بررسی  از داخل پارکینگ ها در مجموع  ۱۷۷ دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل: پنج دستگاه هیوندا، سه دستگاه رانا، ۵ دستگاه جک ،۲ دستگاه هایما، ۱۵دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه مزدا ۳، ۲۴دستگاه ساینا، ۲۹ دستگاه تیبا، ۳۵ دستگاه پژو ۲۰۶ ،  ۲۷دستگاه پراید، ۱۳ دستگاه تندر ۹۰ و ساندرو ، ۱۷پژو پارس کشف و مالکان  این پارکینگ ها به اتهام احتکار دستگیر  و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای کشف شده حدود ۳۵۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ ها مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.