| کد خبر: 212469 |

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

◄ ارسال پیامک تکمیل فرآیند ثبت‌نام برای متقاضیان مسکن ملی

متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند می‌توانند طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایتtem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایتtem.mrud.ir  نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گزارش تین نیوز، سید عبدالمجید نژادصفوی تاکید کرد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک نمایند.

وی اظهار کرد: همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه 13 خردادماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.