| کد خبر: 212390 |

پرواز هشت خرداد ایران ایر در فرودگاه خرم‌آباد لغو شد

مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز امروز پنجشنبه هشت خرداد شرکت ایران ایر در این مجموعه لغو شد.

تین نیوز

مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز امروز پنجشنبه هشت خرداد شرکت ایران ایر در این مجموعه لغو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی کاملی افزود: این سورتی قرار بود ساعت ۱۰ از تهران به مقصد خرم آباد و ساعت ۱۱: ۵۰ دقیقه در مسیر بالعکس پرواز کند که با اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر باطل  شد.

 وی ادامه داد پنج پرواز رفت و برگشت ماهان و ایران ایر در مسیر تهران برای هفته جاری فرودگاه خرم آباد برنامه ریزی شده بود که سورتی امروز به عنوان آخرین پرواز هفته انجام نشد.

وی تصریح کرد: پیش از بحران کرونا  ۲۰ پرواز رفت و برگشت برنامه ای به مقصد تهران توسط شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر و ۲ پرواز رفت و برگشت به مقصد مشهد انجام می گرفت.

کاملی ادامه داد: با شرایط ایجاد شده شرکت ماهان پروازهای خود در خرم آباد را متوقف کرد و اکنون با یک وقفه ۲ ماهه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پروازهای این شرکت در مسیر تهران خرم آباد و بالعکس انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با شیوع و گسترش ویروس کرونا حجم بسیاری از این پروازها مانند سایر فرودگاه های کشور به دلیل پیشگیری از تشدید بیماری و سلامت شهروندان از سوی شرکت های هواپیمایی لغو شده اما اکنون ۲۰ پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران و ۲ پرواز در مسیر مشهد به صورت هفتگی برای خرم آباد برنامه ریزی شده است که پروازهای مشهد در حال حاضر قابل اجرا نیست.

وی گفت: با بازگشت به شرایط عادی پیش از کرونا پروازهای فرودگاه خرم آباد نیز به حالت عادی بازمی گردد و مسافران برای اطلاع از تاریخ و ساعات پروازی این مجموعه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.