| کد خبر: 212386 |

راه‌اندازی سامانه ۱۹۹ در فرودگاه ارومیه

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ۱۹۹ فرودگاه ارومیه با تلاش بخش مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این مرکز راه‌اندازی شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: سامانه  ۱۹۹ فرودگاه ارومیه با تلاش بخش مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این مرکز راه‌اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به مزایای این سامانه افزود: مسافران با شماره‌گیری مستقیم ۱۹۹ (بدون پاسخگویی کاربر) می‌توانند به سامانه اطلاعات پرواز دسترسی داشته باشند و از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه مطلع شوند.

وی اضافه کرد: همچنین با شماره گیری مستقیم ۳۱۸۰۲۰۰۰ (از هر نقطه شهر)رضمن دسترسی به سامانه ۱۹۹ با سایر قسمت‌های فرودگاه ارومیه نیز می توان ارتباط برقرار کرد.

وی بیان کرد: این سامانه با هدف تکریم حقوق شهروندی و ارائه خدمات مناسب به مسافران در  فرودگاه ارومیه نصب و راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.