| کد خبر: 212352 |

جابه‌جایی 42 هزار نفر با قطار شهری مشهد در اولین روز بازگشایی

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان گفت: دیروز در اولین روز از بازگشایی قطار شهری مشهد پس از تعطیلی به دلیل کرونا 42 هزار نفر مسافر جابه‌جا شدند.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان گفت: دیروز در اولین روز از بازگشایی قطار شهری مشهد پس از تعطیلی به دلیل کرونا 42 هزار نفر مسافر جابه‌جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وحید مبین مقدم اظهار کرد: در اولین روز از بازگشایی قطارشهری مشهد در مقایسه با آمار قبل از شیوع کرونا که در روزهای عادی حدود 240 هزار مسافر با مترو جابه‌جا می‌شدند، آمار دیروز بسیار پایین بود.

وی با اشاره ‌به ‌اینکه بیش از 90 درصد از مسافرین، خود کنترلی انجام دادند و از ماسک و تجهیزات بهداشت فردی استفاده کردند، افزود: یک تعداد محدود از مردم که بدون داشتن ماسک به ایستگاه‌ها مراجعه کرده بودند توسط همکاران ما به آن‌ها تذکر داده شد و به سمت غرفه‌های فروش ماسک راهنمایی شدند. برآیند ما این است که مردم خیلی خوب همکاری می‌کنند و درک خوبی از شرایط موجود دارند.

مبین مقدم ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی یک موضوع دوطرفه و یک بحران ملی است. ما همکاران حوزه خود را آموزش داده‌ایم تا به مردم اطلاع‌رسانی و بحث فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند. این موضوع هم‌اکنون نیز در ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ضمن اشاره ‌به ‌اینکه مردم باید توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و هنگام استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی حتما از ماسک و سایر وسایل حفاظتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا استفاده کنند، گفت: در حال حاضر 22 قطار در خط 1 با فاصله زمانی 7 دقیقه‌ای و 8 قطار در خط 2 قطارشهری مشهد با فاصله زمانی 10 دقیقه‌ای درحال خدمت‌رسانی به مردم‌اند. همچنین تمام ظرفیت خود را به کار بسته‌ایم تا آنجا که امکانات داشته باشیم و از لحاظ فنی بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم و جهت کاهش افراد در ایستگاه‌ها و داخل قطار به منظور رفاه بیشتر مردم تلاش خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.